Global Eventex Awards to najważniejszy konkurs branżowy na świecie. Od jedenastu lat nagradza najbardziej prestiżowe, innowacyjne i skuteczne produkcje eventowe. Lista tegorocznych zwycięzców zostanie ogłoszona podczas gali 10 maja 2021. Pełną listę finalistów we wszystkich kategoriach konkursu można zobaczyć tutaj: https://eventex.co/finalists.
OLX Know How 2021 został wybrany jednym z najlepszych eventów online na świecie w aż 3 kategoriach: Online conference, Virtual B2B event i Virtual experience – consumer & business services. Agencja zrealizowała event dla marki OLX jako element komunikacji z klientami serwisu OLX Praca.
Zobacz również
Edycja OLX Know How 2021’ – w przeciwieństwie do poprzedniej, tradycyjnej – została zrealizowana w wersji online i udowodniła wysoką skuteczność dobrze zaprojektowanych wydarzeń digital live experience nie tylko we wsparciu marki, ale też w realnym wpływie na zachowania zakupowe klientów. Potwierdziły to badania zachowań zakupowych klientów przeprowadzone przez OLX na grupie złożonej z osób będących i niebędących uczestnikami wydarzenia.
Nominacje finałowe w Global Eventex Awards to kolejny sukces Live Age, dla której trudny dla branży czas ostatnich kilkunastu miesięcy okazał się szansą.
Potrójną nominację w Global Eventex Awards poprzedziły podobne wytypowania w tegorocznej edycji polskiego konkursu MP Power Awards. Live Age zdobyła łącznie trzy nominacje projektowe i nominację w kategorii Osobowość roku – agencja eventowa, a dodatkowo nominowanych zostało dwóch Klientów agencji.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing