Live Age z trzema nominacjami w międzynarodowym konkursie Global Eventex Awards

Projekt agencji komunikacji live Live Age zdobył nominacje w trzech kategoriach jedenastej edycji Global Eventex Awards, międzynarodowego konkursu eventów i experience marketingu.
O autorze
1 min czytania 2021-04-26

Global Eventex Awards to najważniejszy konkurs branżowy na świecie. Od jedenastu lat nagradza najbardziej prestiżowe, innowacyjne i skuteczne produkcje eventowe. Lista tegorocznych zwycięzców zostanie ogłoszona podczas gali 10 maja 2021. Pełną listę finalistów we wszystkich kategoriach konkursu można zobaczyć tutaj: https://eventex.co/finalists.

OLX Know How 2021 został wybrany jednym z najlepszych eventów online na świecie w aż 3 kategoriach: Online conference, Virtual B2B event i Virtual experience – consumer & business services. Agencja zrealizowała event dla marki OLX jako element komunikacji z klientami serwisu OLX Praca.

Edycja OLX Know How 2021’ – w przeciwieństwie do poprzedniej, tradycyjnej – została zrealizowana w wersji online i udowodniła wysoką skuteczność dobrze zaprojektowanych wydarzeń digital live experience nie tylko we wsparciu marki, ale też w realnym wpływie na zachowania zakupowe klientów. Potwierdziły to badania zachowań zakupowych klientów przeprowadzone przez OLX na grupie złożonej z osób będących i niebędących uczestnikami wydarzenia.

Nominacje finałowe w Global Eventex Awards to kolejny sukces Live Age, dla której trudny dla branży czas ostatnich kilkunastu miesięcy okazał się szansą.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Potrójną nominację w Global Eventex Awards poprzedziły podobne wytypowania w tegorocznej edycji polskiego konkursu MP Power Awards. Live Age zdobyła łącznie trzy nominacje projektowe i nominację w kategorii Osobowość roku – agencja eventowa, a dodatkowo nominowanych zostało dwóch Klientów agencji.

Słuchaj podcastu NowyMarketing