Fundacja jeszcze w 2019 roku przeprowadziła audyty hoteli, chcąc sprawdzić jak obiekty są odbierane przez osoby z różnym rodzajem niepełnosprawności. Drugim etapem były szkolenia oraz warsztaty dla pracowników każdego szczebla z zakresu profesjonalnej obsługi oraz savoir vivre wobec osób z niepełnosprawnościami. Podsumowaniem współpracy między LHG a Fundacją Polska bez barier było wypracowanie odpowiednich rozwiązań i procedur, zarówno dla samych przestrzeni hotelowych, jak i zachowań kadry pracowniczej.
Z początkiem roku Louvre Hotels Group rozpoczęła realizację kolejnych zapowiadanych założeń projektu Live my lifestyle. Większość hoteli należących do Grupy została wyposażona w pętle indukcyjne – urządzenia dedykowane osobom słabo słyszącym i korzystających z aparatów słuchowych, które umożliwiają odbiór nieskazitelnie czystego i wyraźnego dźwięku przez jeden z elementów aparatu słuchowego, tj. cewkę telefoniczną. Bezdyskusyjny jest fakt, że przestrzeń hotelowa z zainstalowaną petlą indukcyjną, staje się bardziej przyjazna osobom z takim rodzajem niepełnosprawności i jednocześnie pozwala na bardziej komfortowy pobyt w hotelu.
Zobacz również
Louvre Hotels Group przygotowała również kampanię wideo promującą akcję Live my lifestyle, która miała swoją premierę 6 marca 2020. Spot dostępny w serwisie YouTube oraz na profilach Facebook: Campanile, Golden Tulip oraz Metropolo by Golden Tulip.