W reakcji na pandemię koronawirusa, wzrosło zainteresowanie streamingiem w Polsce i na świecie (wg Bloomberga czas spędzony na oglądaniu streamingowych treści wzrósł o 20%).
Platformy takie jak Twitch, YouTube oraz Facebook odnotowują wzrost liczby transmisji (wg gamesindustry.biz) oglądanych godzin i liczby widzów.
Zobacz również
W raporcie znajdują się statystyki z ubiegłego roku, informacje m.in. o tym kto był najpopularniejszym polskim streamerem i streamerką, jakie kanały miały największą jednostkową oglądalność.
Z badania przeprowadzonego na grupie 2 449 osób, polskich streamerach i ich widzach, można dowiedzieć się m.in.:
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
- Ile czasu tygodniowo widzowie poświęcają na oglądanie streamów
- Ile widzowie streamów wydają na gry i sprzęt komputerowy
- Ile i jak streamerzy zarabiają na transmisjach
- Jakie są motywacje stojące za streamerami
- Ile czasu tygodniowo widzowie poświęcają na oglądanie streamów
- Ilu widzów wspiera streamerów “donejtami”
- Ile czasu widzowie streamów poświęcają na oglądanie telewizji
a także poznać odpowiedzi na 50 innych pytań.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Zobacz przykładowe fragmenty raportu: wykresy, diagramy, strony.
O wydawcach:
STREAMERZY.PL – to portal, którymonitoruje, analizuje i od lat dostarcza dokładne statystyki na temat polskiego live-streamingu.
inSTREAMLY – polski startup tworzący produkty łączące streamerów z rynkiem reklamowym i mediowym.
Partnerzy
Devils.one | KLM LAW | Mediacom | mSpark powered by Knowledge Hub Akcelerator | Esports Performance Center | NowyMarketing | Play | Smok Ventures