Live z Julią Izmałkową: Marketing w czasach postprawdy, infodemii i fake newsów

Live z Julią Izmałkową: Marketing w czasach postprawdy, infodemii i fake newsów
Zapraszamy na kolejny live, przygotowany przez zespół questus marketing podcast i NowyMarketing. Tym razem naszym gościem będzie Julia Izmałkowa, wybitna psycholożka, badaczka, założycielka i CEO Izmałkowa Consulting.
O autorze
1 min czytania 2021-02-24

Live odbędzie się 5 marca o godz. 11.30 (wydarzenie online na YouTubie). Kliknij tutaj, aby się zapisać

Julii Izmałkowej nie trzeba nikomu przedstawiać, ale dla porządku – Julia jest prawdziwym guru w zakresie badań etnograficznych w marketingu. Jest założycielką pierwszej i jedynej agencji, która wykorzystuje psychologię kłamstwa dla marketingu i biznesu. Stworzyła własną metodologię dochodzenia do prawdziwych motywów ludzkiego działania i myślenia, tak żeby wyjść poza deklaracje. Markom na całym świecie pomaga w przełamaniu fałszywej rzeczywistości „szczęśliwego klienta” i odkrywaniu strategicznych insightów. Julia Izmałkowa jest także jedyną osobą w Polsce, która wystąpiła na festiwalu Cannes Lions, i to trzy razy z rzędu. Czwarty raz musiała odmówić, bo linie lotnicze nie pozwoliły jej lecieć w 8 miesiącu ciąży.

Julia Izmałkowa od lat jest też związana z profesjonalną społecznością marketerów The Chartered Institute of Marketing (CIM) w Polsce.

Podczas naszego live’a Julia Izmałkowa razem z prof. Robertem Kozielskim (questus/CIM) będą rozmawiać o marketingu w czasach postprawdy, infodemii i fake newsów.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
  • Czy dziś możliwe jest budowanie autentycznych relacji marek z klientami?
  • Czy marketing to wojna na emocje czy raczej chłodna kalkulacja?
  • Jak odkrywać, że ludzie kłamią?

– te pytania na pewno padną podczas dyskusji.

Wydarzenie ma charakter otwarty, ale obowiązują zapisy.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Live z Julią Izmałkową to kolejny odcinek serii podcastów questus marketing podcast. Kanał ten prowadzą eksperci związani z polską społecznością CIM – The Chartered Institute of Marketing. W dotychczasowych odcinkach wystąpili m. in. Natalia Hatalska, Julia Kołodko, Tadeusz Żórawski, Michał Medowski, Lech C. Król i Jacek Pogorzelski. Dobra wiadomość dla czytelników NowegoMarketingu jest taka, że objęliśmy ten projekt naszym patronatem i nowych podcastów będziecie mogli słuchać (lub czytać transkrypcje) bezpośrednio na naszej stronie.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

 

Jeśli chcesz stać się częścią społeczności CIM w Polsce, zapraszamy na kolejną edycję zaawansowanego programu szkoleniowego CIM (ścieżki: Diploma in Professional Marketing, Digital Diploma in Professional Marketing).

Start już 9 kwietnia!

Więcej informacji znajdziesz tutaj.