Kluczowym elementem kampanii jest gra AR na Instagramie oraz Facebooku. Główny bohater to mała łódź podwodna zbierająca maseczki i rękawice z dna oceanu. Łódź jest sterowana ruchami głowy gracza. Grający może udostępnić swój wynik jako relację na Facebooku i Instagramie i tym samym przyczynić się do zwiększenia świadomości problemu.
W ramach projektu zespół Stone Submarines stworzył także specjalny singiel pt. „Empty Vessel”, który jest jednocześnie ścieżką dźwiękową gry. Bohaterem teledysku do singla jest również łódź podwodna czyszcząca ocean.
Zobacz również
Kampania objęła m.in. Rosję, Australię, Brazylię oraz inne kraje.
Dom postprodukcyjny LocoMotive był odpowiedzialny za produkcję gry w technologii Augmented Reality.
Zespół Stone Submarines przekaże wszystkie fundusze uzyskane ze streamingu piosenki na rzecz firmy walczącej z zanieczyszczeniem oceanu.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing