W uzasadnieniu Jury konkursu podkreśliło przede wszystkim wyjątkowość kampanii Łódź Pozdrawia na tle innych akcji promujących miejsca. Sposób, w jaki akcja zaangażowała mieszkańców Łodzi oraz innych miast w pozdrawianie, nie zdarzyło się dotąd żadnej kampanii terytorialnej. Autentyczny przekaz i entuzjazm mieszkańców oraz inteligentna opowieść o mieście i mrugnięcie okiem do odbiorcy stało się konsekwentnym wyróżnikiem w przekazie komunikacyjnym Łodzi. Jury podkreśliło też estetykę oraz wysoka kulturę przekazu.
W konkursie Fundacji Komunikacji Społecznej MOSQI.TO stanęło w szranki z VML Polska, BBDO Warszawa, ISOBAR Poland, Ogilvy Beijng i innymi wiodącymi agencjami w Polsce.
Zobacz również
Łódź Pozdrawia trwała od maja do listopada 2014. W tym czasie pojawiła się niemal we wszystkich miastach w Polsce z charakterystycznym kontekstowym outdoorem, spotami TV i radiowymi, aplikacją na Facebooku, kreatywnym BTLem, kampanią displayową oraz reklamami prasowymi w czołowych czasopismach. Pozdrawianie okazało się strzałem w dziesiątkę – hasła pozdrawiające zaczęły niezależnie funkcjonować w internecie jako memy, użytkownicy aplikacji do generowania haseł rozprzestrzeniali pozdrawiające billboardy na Facebooku oraz w social mediach, o kampanii pisała łódzka prasa, ale i największe lokalne dzienniki oraz czasopisma branżowe.
O Łódź Pozdrawia ostatnio można było usłyszeć dzień po gali rozdania Oskarów. Reklama prasowa „Ida z Łodzi Pozdrawia Oskara z Los Angeles” okazała się najchętniej opisywaną ostatnio akcją RTM, wylądowała nawet na stole podczas przeglądu prasy w TVN24.
To kolejna nagroda dla Łódź Pozdrawia – do tej pory zwyciężyła między innymi w prestiżowym konkursie Kreatura 2014.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing