W ramach podpisanej umowy Euvic Performance odpowiada strategicznie i kreatywnie za kompleksową obsługę w kanałach social media w Polsce. Działania reklamowe dla Logitech obejmują swym zakresem komunikację z wykorzystaniem: Facebooka, TikToka, Instagrama oraz współpracę z influencerami.
Agencja odpowiada za wsparcie wprowadzenia na polski rynek nowej grupy produktów serii MX I Lift adresowanych do amatorów i profesjonalistów, którzy realizują się twórczo i zawodowo w cyfrowym świecie. Nowe myszki wyróżniają się ergonomicznym kształtem, które wspomagają komfort pracy przy komputerze, zapewniając naturalne ułożenie dłoni podczas pracy.
Zobacz również
Osobne kampanie kierowane są do rodziców najmłodszych użytkowników, którzy dopiero zaczynają swoją przygodę w świecie online. Wśród nich są zestawy akcesoriów POP Series, np. dwukolorowa, mechaniczne klawiatury z wymiennymi klawiszami z emoji, które dostępne są w komplecie z bezprzewodową myszką i podkładką na biurko.
Oprócz kampanii płatnych w kanałach social media, drugą, silną nogą komunikacji jest szeroko zakrojona współpraca z Influencerami, którzy mają niepowtarzalną okazję przetestować akcesoria w codziennej pracy. Dzięki temu content, który uzyskujemy jest wiarygodny i naturalny – mówi Karolina Michalak, group account director w Euvic Performance.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing