W ramach podpisanej umowy Euvic Performance odpowiada strategicznie i kreatywnie za kompleksową obsługę w kanałach social media w Polsce. Działania reklamowe dla Logitech obejmują swym zakresem komunikację z wykorzystaniem: Facebooka, TikToka, Instagrama oraz współpracę z influencerami.
Agencja odpowiada za wsparcie wprowadzenia na polski rynek nowej grupy produktów serii MX I Lift adresowanych do amatorów i profesjonalistów, którzy realizują się twórczo i zawodowo w cyfrowym świecie. Nowe myszki wyróżniają się ergonomicznym kształtem, które wspomagają komfort pracy przy komputerze, zapewniając naturalne ułożenie dłoni podczas pracy.
Zobacz również
-
Centralizacja i personalizacja: podwójna moc obsługi klienta w social media [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [6-12.09.24]: NowyMarketing Podcast o strategii miast, marketerzy a współpraca Roblox i Shopify, ekologia w marketingu wg jurorów Effie Poland
-
#PolecajkiNM cz. 23: The LIONS Creativity Report 2024, „Wyprostuj spojrzenie”, NotebookLM, Open AI o1
Osobne kampanie kierowane są do rodziców najmłodszych użytkowników, którzy dopiero zaczynają swoją przygodę w świecie online. Wśród nich są zestawy akcesoriów POP Series, np. dwukolorowa, mechaniczne klawiatury z wymiennymi klawiszami z emoji, które dostępne są w komplecie z bezprzewodową myszką i podkładką na biurko.
Oprócz kampanii płatnych w kanałach social media, drugą, silną nogą komunikacji jest szeroko zakrojona współpraca z Influencerami, którzy mają niepowtarzalną okazję przetestować akcesoria w codziennej pracy. Dzięki temu content, który uzyskujemy jest wiarygodny i naturalny – mówi Karolina Michalak, group account director w Euvic Performance.
#PolecajkiNM cz. 23: The LIONS Creativity Report 2024, „Wyprostuj spojrzenie”, NotebookLM, Open AI o1
Słuchaj podcastu NowyMarketing