Lojalność – dawniej i dziś

Co sprawia, że ​​klienci stają się lojalni tylko wobec niektórych marek? Cóż, 83% z nich twierdzi, że na lojalność ma wpływ zaufanie, którym darzą markę, 86% wymienia sympatię. Jaki z tego wniosek?
O autorze
0 min czytania 2017-02-09

To od sprzedawców i marketerów zależy czy klienci do nich wrócą! W epoce, w której ścieżka zakupowa klienta jest bardziej skomplikowana niż kiedykolwiek wcześniej, dotarcie do potencjalnego klienta może być trudnym zadaniem. Natomiast sposób na nakłonienie go do pierwszego, a następnie kolejnych zakupów można nazwać Świętym Graalem marketingu.

Na przestrzeni lat firmy z różnych branż na rozmaite sposoby nagradzały swoich najlepszych klientów. Warto spojrzeć w przeszłość, a także przyjrzeć się aktualnym inicjatywom w nadziei, że nauczymy się czegoś z tej bogatej historii budowania relacji.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj