Łomża Jasne Pełne już od kilku lat konsekwentnie prowadzi komunikację marketingową, jakże inną od tych, do których przyzwyczaiły nas polskie marki piwowarskie – bo kierowaną przede wszystkim do ludzi młodych i stawiającą na naturalność i autentyczność. Marka znana jest z tego, że współpracuje z niezależnymi twórcami, wspiera festiwale muzyczne i inne artystyczne przedsięwzięcia i angażuje się w niestandardowe, świeże projekty, skupiając się przede wszystkim na działaniach w Internecie, gdzie jej grupa docelowa jest najbardziej aktywna.
Kolejnym elementem tej komunikacji jest niecodzienna sesja zdjęciowa autorstwa Zuzy Krajewskiej. To seria portretów przedstawicieli młodego pokolenia na tle wielkomiejskich krajobrazów. Wybór modeli był nieprzypadkowy – to ludzie z pomysłem na siebie i zajawkami, które realizują w życiu zawodowym i prywatnym. Mocno widoczni w sieci, gdzie promują to co robią, są influencerami w swoich społecznościach.
Zobacz również
Wśród bohaterów sesji znaleźli się między innymi Maksym Rudnik, fotograf, Linda Golińska, tancerka, czy Max Kabara, założyciel Hypetalk – największej w Polsce facebookowej grupy zrzeszającej fanów streetwearu.
Samej Zuzy Krajewskiej przedstawiać nikomu nie trzeba. Jedna z topowych polskich fotografek, ostatnio związana z warszawską agencją Warsaw Creatives, konsekwentnie wymyka się branżowym szufladkom. Fotografka znana jest z wyjątkowego zmysłu obserwacji ludzi, nieszablonowego spojrzenia na rzeczywistość i swobodnego łączenia różnych konwencji i estetyk.
Sesja wyprodukowana na zlecenie Łomży Jasne Pełne wychodzi daleko poza granice zwykłego projektu komercyjnego, zyskując wyraźny artystyczny rys autorki, nawiązując przy tym stylem do fotografii ulicznej, mocno osadzonej w miejskim klimacie.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Elementem łączącym wszystkie kadry jest niewielka, pękata butelka piwa Łomża Jasne Pełne. Ujęta na zdjęciach w nienachalny, integralny dla historii bohaterów sposób, dzięki konsekwentnej komunikacji marketingowej marki staje się rozpoznawalnym symbolem wpisanym w kulturę jej grupy docelowej. Grupy, którą tworzą właśnie tacy ludzie jak bohaterowie zdjęć Zuzy Krajewskiej.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Zdjęcia powstały w Warszawie, wśród blokowisk na Pradze i Woli. Za produkcję sesji odpowiada Julian Chmielewski z gdańskiej agencji Crane, a stylizacje są dziełem znanego warszawskiego stylisty Michała Kusia.