Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Jakie są najważniejsze aspekty polityki korzystania z narzędzi Gen AI przez agencje i marki? W jaki sposób agencje mogą zapewnić etyczne wykorzystanie Gen AI w swoich kampaniach?

SPRAWDZAM

Londyn 2012: 44% Polaków lubi Igrzyska, 19% zamierza oglądać je na żywo online

Globalnie Igrzyska Olimpijskie to wydarzenie sportowe, które angażuje więcej ludzi niż jakiekolwiek inne – 53% lubi lub wręcz je uwielbia. W przypadku Formuły 1 jest to 36%.
O autorze
1 min czytania 2012-07-22

 Poziom zainteresowania Igrzyskami w Londynie różni się między rynkami  – od 66% w przypadku Włoch, 44% Polski do 39% dla Singapuru. 62% respondentów globalnie, którzy deklarują, że uwielbiają lub lubią Igrzyska jest zainteresowane podróżami, 51% modą, 51% technologią i elektroniką.

W Chinach, 53% respondentów planuje oglądać imprezę na żywo w Internecie. Kolejne 38% będzie w ten sposób oglądało skróty najważniejszych wydarzeń a 31% skorzysta w tym celu z urządzeń mobilnych.

 W Wielkiej Brytanii tylko 13% respondentów planuje oglądać relacje na żywo w Internecie.  11% obejrzy tam skróty wydarzeń a tylko 3% skorzysta z urządzeń mobilnych.

 W Polsce 19% respondentów planuje oglądać Igrzyska na żywo w Internecie, tyle samo zamierza oglądać w internecie tylko skróty wydarzeń a prawie 11% wykorzysta do tego celu urządzenia mobilne.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

 Londyński oddział MEC Access,  zajmujący się marketingiem sportowym, sponsoringiem i  komunikacją niestandardową, przygotował narzędzie Partnership Intelligence™, pozwalające na ocenę spójności atrybutów marki  oraz wydźwięku danego wydarzenia sportowego czy artystycznego.

 Partnership Intelligence™ dostarcza obszerną analizę zainteresowań konsumenckich, konsumpcji mediów i postaw wobec platform komunikacyjnych marek  związanych z wydarzeniami spotowymi, artystycznymi, telewizyjnymi jak Igrzyska Olimpijskie czy Mistrzostwa Euro w Piłce Nożnej.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

 W badaniu udział wzięło 1500 respondentów z każdego z 17 rynków: Australia, Brazylia, Chiny, Dania, Francja, Hiszpania, Niemcy, Indie, ,  Meksyk, Polska, Rosja, Singapur, Szwecja, Tajlandia, USA, Włochy i Wielka Brytania. W kwietniu 2012 roku przeanalizowano ponad 100 platform na każdym z rynków.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

 MEC nie jest powiązane z London Organising Committee of the Olympic Games and Paralympic Games Limited oraz z London 2012 Olympic Games ani z UEFA Euro 2012.