L’Oréal Polska nawiązuje współpracę z JU: w zakresie influencer marketingu

L'Oréal Polska nawiązuje współpracę z agencją kreatywno-digitalową JU: należącą do Digitree Group. Agencja na zlecenie klienta będzie odpowiedzialna za influencer marketing dla czterech marek z dywizji masowej: L'Oréal Paris, Maybelline New York, Garnier oraz NYX.
O autorze
1 min czytania 2022-07-28

Postępowanie przetargowe złożone było z trzech etapów, a jego zwycięzca, agencja JU:, odpowiedzialna będzie za kompleksową obsługę kampanii w obszarze influencer marketingu. W zakres pracy agencji wejdą m.in. planowanie strategiczne działań z influencerami, koncepcje kreatywne aktywacji, dobór influencerów oraz utrzymywanie z nimi relacji, produkcja contentu i seedingów kreatywnych czy też bieżący monitoring realizowanych kampanii oraz konkurencji.

W JU: rozpoczął się już bardzo intensywny etap wdrażania oraz budowania dedykowanego zespołu do obsługi marek L’Oréal Polska. Od początku września br. planowane jest przejęcie obsługi oraz pierwsze kampanie.

– Influencer marketing stanowi niezwykle ważną część działań obszaru Advocacy, nie tylko naszej organizacji, ale też całego rynku Beauty. Jest to też obszar wyjątkowo konkurencyjny, bardzo dynamiczny i tym samym wymagający dla każdej, nawet największej marki. Starania brandów, których celem jest jak największy udział w konwersacjach, muszą się zmieniać wraz z zachowaniem i preferencjami konsumentów. W Consumer Products Division, stawiając sobie za cel dopasowanie naszego podejścia do zmieniającego się otoczenia, podjęliśmy decyzję o nawiązaniu współpracy z agencją JU: odgrywającą rolę partnera wspierającego naszą transformację w obszarze pracy z influencerami/twórcami treści. W toku bardzo wymagającego dla obu stron przetargu to rozwiązania zaproponowane przez team JU: zostały przez nas ocenione jako najbardziej kreatywne i spójne z kierunkiem, który obraliśmy – mówi Maciej Dziedzic, L’Oreal CPD head of digital transformation.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj