Loteria i aplikacja mobilna “Sezon na Sphinxa” od GoldenSubmarine

W restauracjach Sphinx, należących do Sfinks Polska, 28 maja startuje loteria pod hasłem „Sezon na Sphinxa”, w której do wygrania jest blisko 30 500 nagród. Główną nagrodą jest 6 samochodów Skoda Citigo.
O autorze
2 min czytania 2013-05-28

Oprócz tego, klienci biorący udział w loterii mogą wygrać nagrody rzeczowe takie jak: iPhone’y, iPady, iPody oraz systemy muzyczne Wi-Fi i słuchawki marki Denon. Pozostałą pulę nagród stanowią nagrody natychmiastowe z menu Sphinxa do odbioru w restauracjach. Loterię wesprze szeroko zakrojona kampania marketingowa, która obejmuje m.in. kampanię w telewizji, internecie, radiu oraz w sieci kin Multikino. Ponadto na potrzeby loterii uruchomiono stronę www.sezonnasphinxa.pl oraz aplikację mobilną (bit.ly/154wv1Y).

Telewizyjna kampania reklamowa wokół loterii rozpocznie się 7 czerwca i potrwa do końca miesiąca, a następnie zostanie wznowiona we wrześniu. Dodatkowo będzie ona wówczas wsparta kampanią w sieci kin Multikino. W lipcu i sierpniu loteria będzie komunikowana w internecie i radiu.

Z kolei w restauracjach do promocji zostaną wykorzystane materiały BTL (plakaty, roll-upy, podkładki, ulotki), a dodatkowo goście będą mogli obejrzeć spot na restauracyjnych ekranach oraz przeczytać o loterii w najnowszym Menu Sphinx – karcie dań uzupełnionej o sekcję lifestylową z artykułami, wywiadami, poradami i przepisami kulinarnymi.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Sphinx po raz pierwszy przygotował loterię o tak dużej skali i wartości nagród. Co miesiąc od czerwca do listopada nasi klienci będą mieli możliwość wygrania nagrody głównej, jaką jest samochód. Dodatkowo w puli znajdują się dziesiątki tysięcy innych nagród. Loteria jest przygotowana z myślą o dotychczasowych klientach sieci Sphinx. Mamy nadzieję, że w ten sposób zachęcimy również wiele innych osób do odwiedzenia naszych restauracji – komentuje Dorota Cacek, wiceprezes Sfinks Polska.

Za obsługę komunikacji marketingowej przy loterii „Sezon na Sphinxa” jest odpowiedzialna agencja GoldenSubmarine, która przygotowała koncepcję i kreację loterii, a także stworzyła serwis www oraz aplikację mobilną. Dodatkowo GoldenSubmarine przygotowała scenariusz spotu telewizyjnego i radiowego oraz produkcję reklamy radiowej. Produkcją spotu telewizyjnego zajęła się agencja Simple Frame. Media telewizyjne do kampanii zamówił Starcom. Wsparciem PR zajęła się agencja Practum Consulting.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Aby wziąć udział w loterii wystarczy kupić jeden lub więcej zestawów produktów promocyjnych (wybrane dania z menu Sphinx) i odebrać kupon ze zdrapką. Na wszystkich kuponach pod zdrapką znajduje się kod uprawniający do udziału w losowaniu nagród rzeczowych. Na części kuponów dodatkowo znajduje się informacja o wygranej natychmiastowej – produktu z menu Sphinxa. Kod należy zarejestrować za pomocą sms-a, strony www.sezonnasphinxa.pl lub aplikacji mobilnej. Zarejestrowane kody biorą udział w losowaniu nagród dziennych, nagród tygodnia oraz nagrody miesiąca. Wyniki losowań będą dostępne na stronie www.sezonnasphinxa.pl. Loteria oraz działania promocyjne wokół niej będą trwały do 25 listopada.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się