…z zapartym tchem śledzą sezonowe trendy. Tematyczne selekcje prezentowe, reportaże z pracowni projektantów i tutoriale to inspiracyjne wprowadzenie do świata unikatowych podarunków.
Dziś DaWanda.pl wychodzi do odbiorców z Lovebookiem na bieżący sezon. Dotychczasowa formuła drukowanego katalogu z prezentowymi selekcjami została zastąpiona internetowym magazynem dostępnym na platformie. W nowym Lovebooku zainteresowani znajdą oczywiście tematyczne selekcje prezentowe, ale do tego także zdjęciowe reportaże z wybranych pracowni twórców współpracujących z platformą i strony z pomysłami na samodzielnie wykonanie świątecznych dekoracji.
Zobacz również
Każdy z tematów zawiera propozycje prezentowe bazujące na produktach wykonanych przez polskich projektantów. Szata graficzna całości magazynu nawiązuje do estetyki platformy, a selekcje zostały przygotowane w oparciu o trendy oraz popularne tematy prezentowe. Dużym ułatwieniem dla odbiorców okażą się klikalne linki ukryte w zdjęciach, prowadzące bezpośrednio do danego produktu i butiku projektanta na www.dawanda.pl. Droga od inspiracji do wyboru i dokonania zakupu zostaje automatycznie skrócona, co docenią nawet Ci najbardziej niecierpliwi poszukiwacze świątecznych podarków.
Fotograficzne reportaże z pracowni projektantów zostały wzbogacone fragmentami wywiadów i pokazują historię nie tylko samych produktów, ale też pełnych pasji ludzi, którzy tworzą je własnoręcznie. Prawdziwe historie inspirujących twórców to nieodłączna część tożsamości platformy DaWanda.pl i tym razem nie zabrakło dla nich miejsca w Lovebooku. DaWanda wraca tu do swoich korzeni, gdzie idea prezentów slow, autentycznego rękodzieła i tematu Zrób-to-Sam wraca ze wzmożoną mocą. Nowa formuła Lovebooka to przedsmak kolejnych planowanych wydań cyklicznych magazynu.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]