Kamil Pasterkowski ma wieloletnie doświadczenie w organizacji wydarzeń, m. in. w branży gastronomicznej oraz w zarządzaniu i administracji, czym zajmował się dotąd pełniąc funkcję Head of Board Office w LoveBrands Group. Organizował eventy między innymi dla takich marek jak ORLEN, Fundacja ORLEN, Kenwood, NBP, La Roche-Posay czy Vichy.
Kinga Betleja również od lat zajmuje się organizacją wydarzeń i zarządzaniem projektami. Jest architektką, a także doświadczoną scenografką. Tworzyła scenografie do licznych sesji okładkowych, videoklipów, reklam czy wydarzeń. Pracowała między innymi dla takich marek jak Perła, Digital HQ oraz artystów: Ten Typ Mes, Julia Wieniawa, Ofelia, czy Kuban. Współtworzyła dekoracje dla FEST Festival, a także scenografie dla etiud filmowych.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [27.09-03.10.24]: suszonki września, przegląd kampanii na Pink October, alkohol w saszetkach znika z półek sklepowych
-
#PolecajkiNM cz. 26: Narodowe Archiwum Cyfrowe, strefa marki CeraVe i Foresight.edu
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Rozwój zespołu ma ścisły związek ze wzrostem zapotrzebowania klientów na budowanie autentycznych doświadczeń z marką, w tym wyjście poza wydarzenia wirtualne dostrzega Monika Wincenciak-Ziemba – Brands Managing Director w LoveBrands Group.
Stęskniliśmy się za kontaktem osobistym. Ta potrzeba osobistego doświadczania, której przez jakiś czas byliśmy pozbawieni, wraca ze zdwojoną siłą. Oczywiście, wszelkie technologie oraz hybrydowość wydarzeń nie znikną, bo ich wykorzystanie otworzyło wiele możliwości, z których już nie zrezygnujemy. Ale oprócz niewątpliwych zalet, stawiają również przed branżą wyzwania, między innymi związane z doświadczaniem autentyczności na równym poziomie zarówno offline jak i online. I na tym aspekcie przede wszystkim skupiamy się pracując nad strategiami eventowymi dla naszych klientów. Stale też rozbudowujemy zespół, do którego dołączają osoby, które znakomicie rozumieją potrzeby zarówno naszych klientów, jak i ich odbiorców – mówi Monika Wincenciak-Ziemba – Brands Managing Director.
W skład LoveBrands Group wchodzą: LoveBrands Relations, LoveBrands Medical, LoveBrands Events i LoveBrands Digital. Dzięki współpracy projektowej pomiędzy działami, możliwa jest realizacja kompleksowych, wielopłaszczyznowych projektów eventowych.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Jako grupa zajmująca się zintegrowaną komunikacją marketingową, mocno skupiamy się właśnie na efektywnej integracji działań. Dotyczy to również event marketingu, co bardzo doceniają nasi klienci, których grono w tym roku znacznie się powiększyło. Największe zainteresowanie organizacją wydarzeń specjalnych obserwujemy w branży medycznej i beauty. Dzięki synergii pomiędzy działami LoveBrands Group, możliwa jest realizacja wydarzeń na najwyższym poziomie zarówno pod kątem merytorycznym, promocyjnym, jak również technologicznym. I na takich kompleksowych realizacjach najbardziej zależy nam i naszym klientom – mówi Prezes LoveBrands Group, Dorota Bieniek – Kaska.
Słuchaj podcastu NowyMarketing