LoveBrands Relations dla dystrybutora win TiM

TiM to jeden z największych dystrybutorów win w Polsce. We wrześniu 2017 firma rozpoczęła współpracę z LoveBrands Relations. Agencja będzie odpowiedzialna za opracowanie i wdrożenie strategii komunikacyjnej dla czterech marek zarządzanych przez dystrybutora: Oak View, Lutzville, Cudge Creek i Panul.
O autorze
1 min czytania 2017-10-17

LoveBrands Relations poprowadzi komunikację w social mediach dla marek, a także będzie odpowiedzialna za prowadzenie biura prasowego i sponsoring wybranych eventów.

– Współpraca z firmą TIM to bardzo złożony projekt. Zajmiemy się komunikacją czterech marek skierowanych do bardzo zróżnicowanych grup odbiorców. Za każdą z marek stoi inna, fascynująca historia, co stwarza ciekawe możliwości komunikacyjne. Jedno jest pewne: nie będzie nudno – mówi Joanna Niemiec, Wiceprezes i strateg LoveBrands Relations.

Oak View to kalifornijskiej wino, które uwodzi smakiem i podkręca atmosferę w związkach na każdym ich etapie. To marka typu unisex odwołująca się do tego, co bliskie każdej dorosłej osobie. Bo „Oak View znaczy miłość”.

Lutzville to z kolei wino z RPA, które podkreśli dobry gust i smak mężczyzn, którzy znają swoją wartość. Inspiruje do próbowania nowych rzeczy oraz przeżycia przygody – także intelektualnej, stąd m.in. zaangażowanie marki w sponsoring wernisaży organizowanych przez galerię Xanadu. Działania marki spięte są wspólną platformą komunikacyjną „Lutzville – smak sukcesu”.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Cudgee Creek to nieco zwariowane wino z Australii, które zaprasza wszystkich, a zwłaszcza osoby w wieku 18-25 lat, do wspólnej, szalonej zabawy. Zachęca do niczym nieskrępowanej kreatywności hasłem „Cudgee Creek – go crazy”.

Panul zabiera konsumentów w enologiczną, ale też kulinarną podróż do Chile, bo wino to idealnie komponuje się z daniami przygotowywanymi w domu. Zachęca też do wspólnego gotowania w gronie przyjaciół, bo „Panul zacieśnia więzi”.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Z ramienia agencji, projekt koordynuje Senior Communications Expert Monika Wincenciak – Ziemba wraz z Markiem Klemczakiem, Junior Communications Consultant i Magdaleną Radecką, Communications Assistant.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Czas trwania umowy objęty jest poufnością. Agencja została wybrana w drodze przetargu.