LoveBrands Relations rozpoczęło współpracę z HRK we wrześniu 2016 roku. Umowa między firmami obejmuje działania w zakresie strategicznej komunikacji marketingowej z naciskiem na content marketing.
– Przez 16 lat istnienia na polskim rynku, zdobyliśmy ogromne doświadczenie i wiedzę w obszarze zarządzania kapitałem ludzkim, którymi chcemy dzielić się z innymi. Jednak doświadczenie i wiedza to nie wszystko. Chcemy być wiodącym i najbardziej cenionym doradcą w obszarze HR. Przed naszą firmą nieustannie pojawiają się nowe wyzwania i potrzeby, które wymagają specjalistycznych umiejętności oraz wsparcia ze strony najlepszych talentów. Dlatego też podjęcie decyzji o współpracy z Agencją LoveBrands Relations jest naturalną konsekwencją dalszego rozwoju i kontynuacją dotychczasowych działań HRK S.A. – wyjaśnia Partner HRK SA., Piotr Mazurkiewicz.
Zobacz również
-
Dlaczego rowery publiczne to must have reklamy outdoorowej w 2025 r. [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [30.08-05.09.24]: najlepsze kampanie sierpnia 2024, zmiany na Allegro, reakcja x-kom na nagranie zwolnionej po urlopie macierzyńskim pracownicy
-
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta
HRK od 2000 roku wspiera firmy w pozyskiwaniu menadżerów i specjalistów oraz skutecznym zarządzaniu personelem. Dzięki doświadczeniu w 4 kluczowych obszarach HR (rekrutacja, ocena i rozwój pracowników, employer branding i obsługa systemów Payroll), HRK zapewnia swoim klientom najwyższą jakość usług w obszarze HR.
– Jesteśmy dumni ze współpracy z firmą będącą liderem w swojej branży. Tematyka związana z rynkiem pracy jest obecnie często poruszana przez dziennikarzy. Dzięki coraz intensywniejszemu przenikaniu się pracowników z różnych pokoleń, daje także ogromne możliwości do prowadzenia ciekawych badań i analiz. A co za tym idzie, oferowania mediom i rynkowi materiałów najwyższej jakości – mówi Prezes LoveBrands Relations, Dorota Bieniek-Kaska.
Z ramienia LoveBrands Relations projekt koordynuje Prezes Dorota Bieniek-Kaska przy wsparciu zespołu w składzie: ekspert ds. komunikacji Marta Soluch oraz asystent ds. komunikacji Angelika Waszkiewicz.
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta
Strony nie podają na jaki okres została podpisana umowa. Agencja została wybrana w drodze rekomendacji.
Słuchaj podcastu NowyMarketing