Odpowiadając na te potrzeby, Paczkomaty InPost uruchomiły nowatorską aplikację Łowcy Rabatów, dzięki której użytkownicy usługi mogą pobrać rabaty na zakupy nawet do 70%. Narzędzie pozwala promować produkt i sklep poprzez wykorzystanie potencjału fanpage‘u i ogromną bazę użytkowników usługi. Aplikacja pozwala na szybki wzrost liczby przekierowań na stronę sklepu promującego ofertę, wzrost świadomości marki w grupie docelowej i zwiększenie sprzedaży. To, obok dni darmowej dostawy, jeden z najbardziej efektywnych modeli współpracy ze sklepami – z danych partnerów wynika, że udział w aplikacji powoduje wzrost sprzedaży aż o ponad 30%.
„Paczkomaty InPost to nie tylko partner logistyczny, który szybko i tanio dostarczy przesyłkę. Dzięki innowacyjnym projektom marketingowym zapewniamy naszym partnerom silne wsparcie sprzedażowe. Umożliwiamy skuteczne wypromowanie oferty w najważniejszych dla branży okresach np. przed Gwiazdką. Takie narzędzia jak aplikacja Łowcy Rabatów pozwala na stałe wsparcie sprzedaży partnerskich sklepów i zwiększenie liczby peaków sprzedażowych“ – mówi Jacek Siekierczak, Brand Manager, Paczkomaty InPost.
Zobacz również
Według PBI obroty e-sklepów i platform aukcyjnych wyniosły w zeszłym roku ok. 20 miliardów złotych. Jest więc o co się bić i … nie brakuje do tego chętnych – samych sklepów internetowych jest już w Polsce 16 tysięcy Jeśli dołożymy do tego informację, że 3 na 4 kupujących w sieci oczekuje wygody, oszczędności czasu i możliwości złożenia zamówienia o każdej porze dnia i nocy, otrzymamy obraz e-commerce jako branży o ogromnym potencjale biznesowym, ale też niezmiernie trudnej. Rosnące oczekiwania konsumentów e-handlu sprawiają, że firmy inwestują w podniesienie jakości obsługi klienta i innowacyjne rozwiązania marketingowe.
Takie narzędzia jak Darmowy Dzień Dostawy to już standard, który jest powielany częściej niż raz w roku. Tymczasem dla sklepów jest o niezwykle kosztowne rozwiązanie. Wydatek związany z oferowaniem darmowej przesyłki jest taki sam dla każdego podmiotu, niezależnie od tego, czy średnie zamówienie wynosi 20, czy 100 zł. Sklepy szukają więc innych rozwiązań, które pozwolą im zwiększyć przewagę rynkową, jednocześnie nie generując dodatkowych kosztów.
Duża efektywność narzędzia ma swoje źródło w ogromnej popularności wśród konsumentów. Już w pierwszych dwóch dniach od uruchomienia aplikacji użytkownicy pobrali ponad 1500 kodów rabatowych. Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Z aplikacji korzysta średnio 5 tysięcy unikalnych użytkowników miesięcznie.
Mechanizm Łowców Rabatów jest niezwykle prosty. W każdym tygodniu do narzędzia trafia sześć zupełnie nowych ofert rabatowych. Wszyscy odwiedzający mają dostęp do podstawowej zniżki. Aby uzyskać jeszcze większy rabat należy polecić wybraną ofertę co najmniej dwóm znajomym. Dzięki temu zyskujemy większe zniżki. Zabieg ten powoduje
Słuchaj podcastu NowyMarketing