Lowe Media rozbudowuje dział Digital

Do zespołu Lowe Media dołączyła dwójka ekspertów w zakresie digital marketingu. Utrzymanie i rozwój silnej kompetencji digital w oparciu o najlepszych na rynku specjalistów jest dziś jednym z głównych celów strategicznych firmy.
O autorze
1 min czytania 2015-07-08

Dom mediowy Lowe Media rozpoczął współpracę z Anną Piwowarczyk, która objęła stanowisko Interactive Managera oraz z Jakubem Kacprzakiem, który pełni funkcję Digital Strategist. – Zintegrowane strategie komunikacji i zintergrowane kompetencje stawiają obszary digitalowe w centrum naszych planów rozwoju, stanowiąc coraz większe wsparcie dla realizacji celów komunikacyjnych i biznesowych naszych klientów. Lowe Media stabilnie stoi dziś na dwóch filarach marketingu: tradycyjnego oraz digital – wyjaśnia Ewa Góralska, dyrektor zarządzający Lowe Media.

Anna Piwowarczyk wzmocniła team pracujący dla ING Banku i jest odpowiedzialna za planowanie i zakup kampanii we wszystkich kanałach internetowych. Ma wysoko rozwinięte kompetencje analityczne, z pasją śledzi mediowe trendy. Od niemal 7 lat zajmuje się tworzeniem krótko i długookresowych strategii online, wykorzystujących wszystkie dostępne narzędzia, np.: display, performance marketing, SEM mobile, social media.

W swojej dotychczasowej karierze stworzyła i opracowała kilkadziesiąt planów i strategii online m. in. dla takich klientów jak Żywiec Zdrój, Danone, Łomża, Polkomtel, Bank BPH, Złote Tarasy, Go Sport, Robico i in. Anna do Lowe Media przeszła z MediaComu, wcześniej pracowała także w MediaOn, Starlinku, Media Direction OMD, ARBO Media i Initiative Media.

Nowy Digital Strategist może pochwalić się 15 letnim doświadczeniem w zakresie digital marketingu. Swoją karierę zawodową rozpoczął w agencjach interaktywnych: WebService i Supermedia, w których odpowiadał za new business i tworzenie strategii dla klientów. Jakub pracował także jako marketing manager w firmach w NetSprint i bwin (Bukmacherskie Zakłady Sportowe).

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Przez ostatnie pięć lat jako niezależny konsultant współpracował m. in. z domem mediowym Lowe Media. W nowym miejsu pracy będzie zajmowal się przygotowywaniem strategii digitalowych dla kluczowych klientów firmy, przede wszystkim dla ING Banku. Jakub wzmocnił dział zintergrowanej strategii i komunikacji prowadzony przez Pawła Jagiello.

Anna Piwowarczyk ukończyła stosunki międzynarodowe na SGH.
Jakub Kacprzak ukończył studia z zakresu: Administracji Publicznej, Zarządzania i Marketingu oraz Marketingu Sportu.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się