Działania promocyjne POT będą prowadzone głównie na terenie Chin, Japonii i Indii. Akcja również obejmie media w Polsce. W konkursie wzięły także udział domy mediowe: Arena, Media Group, Mediacap i BPN.
Kampania będzie polegała na akcjach wizerunkowo-produktowych na rynkach chińskim, indyjskim, japońskim i polskim. W Indiach, Japonii i Chinach planowane medialne działania będą kierowane do operatorów rynku turystycznego, którzy organizują wyjazdy turystyczne i biznesowe. Na rynku chińskim Lowe Media również będzie promowało ofertę POT do odbiorców indywidualnych. W Polsce komunikacja skierowana będzie do branży turystycznej oraz administracji regionalnej. Oferta POT również ma trafić do mieszkających w Polsce Chińczyków. Kampania ma się zakończyć w czerwcu 2014 roku.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]