X-Trade Brokers, jeden z największych w Europie Środkowej domów maklerskich, specjalizujący się w obrocie instrumentami finansowymi rynku pozagiełdowego, startuje z nową kampanią promującą swoją platformę transakcyjną xStation. Kampania ma zachęcić początkujących inwestorów do zdobycia wiedzy i doświadczenia w inwestowaniu oraz zapoznania się z zaawansowanymi rozwiązaniami technologicznymi oferowanymi przez XTB.
Konkurs inwestycyjny XTB Trading Cup 2014, w którym do wygrania jest Porsche Cayman oraz wiele innych nagród, rozpoczyna się 5 października i jest poprzedzony miesięczną rozgrzewką, w trakcie której można przetestować platformę i zwiększyć swoje szanse na zwycięstwo.
Zobacz również
Część konkursowa to pierwszy etap kampanii realizowanej w 10 krajach Europy. Obejmuje ona spot konkursowy, kreacje do kampanii display oraz platformę konkursową. Przygotowane przez Lowe Warsaw responsywne narzędzie oferuje użytkownikom platformy konkursowej możliwość pogłębienia wiedzy na temat technologii XTB, korzystania z poradników video a także śledzenia na bieżąco postępów w konkursie przy użyciu dynamicznych rankingów. Lowe Warsaw przygotowało całą komunikację ATL oraz digitalową, w tym implementację na międzynarodowe rynki.
Drugim etapem komunikacji będzie kampania wizerunkowa XTB, za którą również odpowiada Agencja Lowe Warsaw.
Kampania konkursowa ruszyła 01.09 i będzie trwała do 30.10
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing