Upoluj wejściówkę na SEO Vibes Poland [KONKURS]

Upoluj wejściówkę na SEO Vibes Poland [KONKURS]

Upoluj wejściówkę na SEO Vibes Poland [KONKURS]

Najnowsza wiedza z zakresu SEO i content marketingu, międzynarodowi prelegenci, praktyczne warsztaty i nieograniczony relaks w Termach Bania – upoluj wejściówkę na SEO Vibes Poland.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Lowe Warsaw dla Browaru Łomża

Pod hasłem „Łomżing zaczyna się od leżakowania” toczy się kampania przygotowana przez Lowe Warsaw na zlecenie Browaru Łomża, którego właścicielem jest Van Pur. Obecnie prowadzona jest trzecia odsłona kampanii pod hasłem „Bzezruch”, którą wspierają prosprzedażowe działania aktywacyjne.
O autorze
1 min czytania 2015-06-02

Agencja Lowe Warsaw zajęła się obsługą reklamową Browaru Łomża po wygranym przetargu w lutym br. Nowa kampania „Łomżing zaczyna się od leżakowania” zwraca uwagę na nieodzowny etap produkcji piwa jakim jest jego leżakowanie. – To właśnie ta koncepcja sprawiła, że nasza propozycja okazała się najlepsza. Zaproponowaliśmy metaforyczny koncept opowiadający o zasadach leżakowania – mówi Marcin Nowak, Dyrektor Kreatywny w Lowe Warsaw i dodaje – W nowych spotach utrzymanych w filmowej, oszczędnej estetyce widzimy leżakujących mężczyzn. Nie ma już charakterystycznego dla łomżingu bujnego trawnika, a jest piękna pusta nadmorska plaża, wielkomiejski loft i malowniczy brzeg Wisły w Warszawie. W drugiej części filmów ukazano browar, tradycyjny i średniej wielkości, co podkreśla wyrazisty charakter marki.

Kampania rozpoczęła się na początku maja br. W emisji są już wszystkie trzydziestosekundowe spoty telewizyjne: „Ciemność”, „Zimno” i „Bezruch”. Komunikację ATL dopełnia kampania OOH oraz działania w internecie. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom Warszawa.

Ponadto Agencja Lowe Warsaw przygotowała, zaplanowała i przeprowadzi prosprzedażowe działania aktywacyjne, spośród których najistotniejszy jest konkurs pod hasłem „Leżakowanie”. Jego mechanizm oparty jest na zakupie pięciu dowolnych piw Łomża i odpowiedzi na pytanie: „Jaka jest Twoja ulubiona forma leżakowania?” Nagrodą w konkursie są leżaki, których do wygrania jest aż cztery tysiące. Konkurs, który rozpoczyna się 1 czerwca, a potrwa do 26 lipca, wspierają dwa telewizyjne spoty oraz pakiet materiałów promocyjnych przygotowanych dla punktów sprzedaży wraz z dedykowanymi promocyjnymi opakowaniami. Za ich kreację również była odpowiedzialna agencja Lowe.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj