Obchody zainaugurowano 12 lutego w Narodowym Starym Teatrze w Krakowie performancem z udziałem Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego prof. Małgorzaty Omilanowskiej oraz uroczystym pokazem „Trylogii“ w reż. Jana Klaty. Poprzedziła je konferencja, na której omówiono planowane działania promocyjne i projekty a także zaprezentowano materiały komunikacyjne, w tym zaprojektowaną przez Lowe Warsaw kurtynę. Będzie ona eksponowana na Dużej Scenie Starego Teatru przez cały jubileuszowy rok.
Komunikacja opiera się na idei „Przeżyjemy w teatrze“, która podkreśla nie tylko ważną społecznie i wspólnotowo rolę teatru, ale także wskazuje, że to właśnie teatr daje niepowtarzalną szansę obcowania z żywą i twórczą materią.
Zobacz również
W ramach kampanii realizowanej dla Instytutu Teatralnego im. Zbigniewa Raszewskiego powstały między innymi plakaty z ilustracjami najlepszych polskich grafików (m.in. Janka Kozy, Przemysława Truścinskiego, Magdy Wolnej). Zaplanowane zostały także liczne działania w przestrzeniach miejskich – m.in. akcje połączone z malowaniem murali (autorem pierwszego muralu będzie Jakub Wojnarowski, tegoroczny zdobywca „Paszportu“ Polityki w kategorii sztuki wizualne) i akcje typu flash mob – oraz w internecie.
Strategia komunikacyjna realizowana będzie przez cały rok.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing