Działania reklamowe przebiegają pod hasłem „Wyprzedź czas!”. Jak tłumaczą przedstawiciele agencji, koncepcja kreatywna kampanii oparta jest o insight, który mówi jak wygodnie byłoby już dziś korzystać z tego, co może zaoferować przyszłość. Kampania powstała w ramach stałej współpracy Agencji LOWE Warsaw z SEAT-em i komunikuje ofertę przedsprzedaży samochodów z rocznika 2016. Klienci już teraz mogą zamówić auto z nowego rocznika, a także zyskać w ofercie specjalne dodatkowe bonusy.
W zakres prac agencji LOWE Warsaw wchodzi między innymi: opracowanie strategii komunikacji, adaptacja globalnego spotu na potrzeby kampanii telewizyjnej oraz stworzenie nowej historii do istniejącej reklamy produktowej (TV m.in. TVP, TVN, Polsat). Agencja jest również odpowiedzialna za przygotowanie kreacji do prasy ogólnopolskiej i outdooru oraz materiałów promocyjnych dla sieci dealerskiej. Kampanię wspiera także kampania w radiu (m.in. Eska, RMF FM, Radio ZET) oraz internecie (kampania display oraz komunikacja w owned media). Za planowanie zakupu mediów odpowiedzialny jest dom mediowy MediaCom. Kampania potrwa do końca grudnia.
Zobacz również
Za działania w internecie odpowiada agencja GoldenSubmarine.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]