Prosta Pasta to restauracja stworzona przez markę Lubella na jeden dzień, a w zasadzie – na jeden wieczór. Miejsce swoim wystrojem nawiązywało do domowego zacisza, co z pewnością dodatkowo wpłynęło na komfort gości. Do wyboru z menu były przygotowane specjalnie na tę okazję dania, w których główną rolę odgrywał makaron Lubella.
Na koniec uczestnicy kolacji nie otrzymali rachunku, ale zostali poproszeni o próbę wycenienia tego, co zjedli. Okazało się, że podane przez nich ceny zdecydowanie przewyższają rzeczywistą wartość dania. Akcent ten pokazał, że gotowanie w domu i jedzenie w restauracji wcale się nie wyklucza.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [27.09-03.10.24]: suszonki września, przegląd kampanii na Pink October, alkohol w saszetkach znika z półek sklepowych
-
#PolecajkiNM cz. 26: Narodowe Archiwum Cyfrowe, strefa marki CeraVe i Foresight.edu
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Podejmując się tej inicjatywy, marka miała na celu pokazanie, że w prosty sposób, z pomocą łatwo dostępnych składników, można stworzyć potrawy pełne restauracyjnego sznytu. W końcu dobry pomysł, to prosty pomysł, prawda?
Wydarzenie zostało poprowadzone przez autorkę bloga Krytyka Kulinarna – Magdalenę Grzebyk. Ideę marki podzielili też zaproszeni goście, wśród których znaleźli się: Lara Gessler, Paulina Krupińska, Krzysztof Ibisz, Michał Korkosz, Ciocia Liestyle, Zuzanna Lisowska, Mateusz Glen oraz Maciej Je.
Cała akcja została zorganizowana w ramach kontynuacji platformy komunikacyjnej „Pysznie na tym wyjdziesz”. Powstał także spot pokazujący, jak proste (i pyszne!) może być gotowanie w domu.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Źródło zdjęć: materiały prasowe Lubella
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Zdjęcie główne: materiały prasowe Lubella