Przez wiele lat związana była z Leo Burnett w Lizbonie, które w tym okresie znajdowało się na 10 miejscu najbardziej nagradzanych agencji na świecie. Obecnie pracuje w LAPIZ na stanowisku Senior Vice President i Executive Creative Director.
W tegorocznej edycji konkursu KTR prace będą oceniane w 12 kategoriach: Kampania, Film, Druk, Radio, Media, Active Advertising, Digital & Mobile, Design, Fotografia, Ilustracja, Warsztat Audio / Video oraz PR & Event. Ponadto, organizator wprowadza dodatkowe Grand Prix dla najlepszej kampanii społecznej, czyli Biały KTR – Grand Prix za kampanię społeczną.
Zobacz również
Prace będą oceniane przez 8 grup jurorskich, którym w tegorocznej edycji przewodniczą:
- Film, Druk, Radio, Kampania, Media – Luciana Cani
- Digital & Mobile – Marcin Talarek, IRL
- Active Adverstising – Magdalena Drozdowska, Deloitte Digital
- Design – Michał Pawlik, Mamastudio
- PR & Event – Maciej Waligóra – DDB&tribal
- Fotografia – Wojtek Dagiel – LVOV
- Ilustracja –Przemek Truściński – Trust
- Warsztat Audio/Video – Jacek Pawlak, Tenpawlak & company
Konkurs skierowany jest do agencji ATL, BTL, PR, eventowych, marketingowych i interaktywnych, domów mediowych, studiów designerskich, graficznych i filmowych, agencji fotograficznych, domów produkcyjnych, studiów dźwiękowych oraz twórców działających samodzielnie w szeroko pojętej branży reklamowej.
KTR to największy i najbardziej rzetelny polski festiwal kreacji reklamowej. Konkurs skierowany jest do osób i podmiotów z branży mediów i reklamy, których działania wpisują się w poszczególne kategorie i tworzą krajobraz komunikacji i marketingu w Polsce.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Więcej informacji o KTR na www.ktr.org.pl
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Organizator: Klub Twórców Reklamy (KTR) , Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR
Partnerzy: Facebook, Apollo Music, Fotolia by Adobe
Patroni medialni: Label, gazeta.pl, NEXT, Gomobi, F5
Audytor: Firma Prawnicza LSW