Do obowiązków Krzysztofa Goryńskiego, poza zarządzaniem działem, będzie należał wszelki kontakt z podwykonawcami badawczymi i analitycznymi, jak również rozwój nowych metod poszukiwania i syntetyzowania wiedzy.
Krzysztof Goryński od kilkunastu lat jest związany z badaniami marketingowymi. Pracował w firmach badawczych TNS/GFK/Gemius, gdzie realizował liczne projekty segmentacyjne, produktowe, i wizerunkowe. Od 2011 roku był odpowiedzialny za badania konsumenckie w firmach: CYFRA+ oraz w nc+. Później w TVN zajmował się diagnostyką konsumencką, insightami strategicznymi w obszarze online oraz badaniami marki.
Zobacz również
Luiza Jaworska ma ponad dziesięcioletnie doświadczenie w budowaniu marek i strategii komunikacji. Poprzednio senior strateg w agencji VML, wcześniej przez ponad cztery lata pracowała w agencji The Digitals, gdzie zajmowała stanowisko szefa strategii. Pracowała też w agencjach Ogilvy Interactive i FF Creation. Tworzyła interdyscyplinarne projekty komunikacji dla takich marek jak: Lays, Nutricia, Play, Heyah, Plus, AXA Life czy Pekao SA. Specjalizuje się w budowaniu i komunikacji marki we wszystkich kanałach digitalowych (w tym w social mediach). Była zapraszana jako juror w konkursach branżowych (KTR).