Zastąpi na tym stanowisku Jacka Celińskiego, który po dziewięciu latach rozstaje się z firmą.
Łukasz Borek przejmie od Jacka Celińskiego zarządzanie strukturami SMG Next w obszarze content marketingu i będzie nadzorował rozwój usług SMG związanych z kreacją, tworzeniem i produkcją treści marketingowych oraz technologiami wspierającymi content marketing.
Zobacz również
– Kreacja i content marketing to dla nas kompetencje kluczowe i komplementarne z usługami SMG związanymi z dystrybucją treści marketingowych, analityką i technologiami budującymi biznes naszych klientów. Ogromne doświadczenie Łukasza Borka w pracy z największymi i najbardziej wymagającymi reklamodawcami w Polsce, jest dla nas gwarancją, że obszar, którym w SMG zajmował się Jacek Celiński, pozostanie we właściwych rękach – mówi Beata Golubińska, wiceprezes i Chief Operation Officer SMG.
Łukasz Borek, jest związany z branżą marketingową od blisko dziesięciu lat. W 2008 r. dołączył do struktur odpowiedzialnych za obsługę klientów w agencji K2 Internet. Początkowo był zaangażowany w pracę dla reklamodawców z branży finansowej. W kolejnych latach przejmował odpowiedzialność za współpracę z firmami i markami firm Coca-Cola Poland Services, Stock Poland, Janssen Pharmaceuticals, Cinema City, Nutricia oraz Heineken. W ostatnich latach nadzorował realizację najważniejszych digitalowych i technologicznych projektów dla marek z portfolio Coca-Coli na poziomie lokalnym i regionalnym, w tym m.in.: Euro 2012, Zapunktowani.pl i 125 lecie Coca-Coli. Ukończył kierunek Dziennikarstwo i Nauki Polityczne na Uniwersytecie Warszawskim.
Jacek Celiński, pełnił funkcję dyrektora wykonawczego SMG Next od 2012 r. Wcześniej był dyrektorem zespołu obsługującego firmę Coca-Cola Poland Services. Z SMG jest związany od 2006 r. Jego projekty oraz projekty zespołów, którymi kierował, były wielokrotnie nagradzane w najważniejszych konkursach efektywności i kreatywności.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
– Dołączyłem do SMG blisko dziesięć lat temu. Byłem aktywnie zaangażowany we wszystkie procesy i przeobrażenia SMG związane z dynamicznym rozwojem naszych usług, będących odpowiedzią na nowe wyzwania rynku marketingowego i wymagania klientów. Nadszedł jednak odpowiedni moment na zmiany oraz zmierzenie się z całkowicie nowymi wyzwaniami– mówi Jacek Celiński.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Łukasz Borek przejmie obowiązki Jacka Celińskiego na początku czerwca br. Będzie raportował do Beaty Golubińskiej, COO SMG w Polsce.