Michał i Łukasz objęli stanowiska Creatives i w głównej mierze odpowiadają za kreację dla obecnych oraz nowych klientów Agencji. Dział kreacji Cut The Mustard od kwietnia wzmocnił także Adam Czartoryski jako Creative Copywriter.
Ciuchnicki i Oleksów przez ostatnie półtora roku pracy w VML Poland tworzyli zintegrowane kampanie dla klientów takich jak: Orange, Lays, H&M, Diageo – w tym szeroko nagradzaną kampanię dla marki Johnnie Walker “Rób to, w co wierzysz” z Bogusławem Lindą, Wojtkiem Sokołem i ostatnio z Dawidem Podsiadło. Niebawem światło dzienne ujrzy kolejna odsłona ich projektu dla Johnnie Walker. Wcześniej Michał Oleksów i Łukasz Ciuchnicki pracowali razem w Havas Worldwide Warsaw i Publicis DWL.
Zobacz również
Oleksów i Ciuchnicki są laureatami 20 nagród i wyróżnień, w tym KTR, MIXX Awards, Innovation Ad. W tym roku Michał Oleksów otrzymał dwie nominacje w konkursie Young Creatives.
Agencja Cut The Mustard zajmuje się planowaniem i przygotowaniem strategii oraz kreacji, a także pełną realizacją kampanii w duchu digital-first. Agencja stawia na wyraziste pomysły, które przekładają się na dopasowany i angażujący odbiorcę content. Do grona współpracujących z Agencją Klientów należą min. Reebok, Aegon, H&M, czy też marka ID’EAU.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]