Fot.: www.redbullcontentpool.com
18 maja odbędzie się gala 2. edycji Best Brands Awards z podsumowaniem 2. edycji raportu Best Brands, podczas której poznamy najsilniejsze marki na polskim rynku. To także platforma do wymiany idei i wiedzy, jak skuteczne strategie marek wpłynęły na ich zeszłoroczny sukces. Gościem specjalnym wydarzenia będzie kapitan Łukasz Czepiela, wytrawny i wszechstronny awiator, a także pierwszy człowiek, który wylądował samolotem na szczycie drapacza chmur. Dokonał tego 14 marca 2023 roku, na lądowisku dla helikopterów hotelu Burdż Al Arab o średnicy 27 metrów, zawieszonym 212 metrów nad ziemią.
14 marca 2023 r. to dzień, który na długo pozostanie w pamięci wszystkich Polaków. To właśnie wtedy polski pilot akrobacyjny Łukasz Czepiela udowodnił światu, że niemożliwe nie istnieje, a informacje o jego wyczynie znalazły się na głównych stronach serwisów informacyjnych całego świata. Kapitan Łukasza Czepiela, który będąc za sterami specjalnie zaprojektowanego na ten cel samolotu, wykonał wręcz niemożliwy do powtórzenia manewr lądowania. Cała sytuacja rozegrała się w Dubaju na lądowisku przeznaczonym dla helikopterów o średnicy zaledwie 27 metrów, które znajduje się na szczycie jedynego na świecie siedmiogwiazdkowego hotelu Burj Al Arab. Dziś nagranie tego dokonania bije rekordy oglądalności w social mediach.
Bohater ostatnich tygodni będzie gościem specjalnym Gali Best Brands Awards 2023.
Sport reprezentowany przez Kapitana Łukasza Czepielę, pełen jest akrobacji oraz niekonwencjonalnych zachowań w powietrzu, które w metaforyczny sposób porównać można do historii, która spotkała świat biznesu w 2022 roku. Miniony rok pokazał, jak nieprzewidywalne są sytuacje geopolityczne na świecie, które w połączeniu ze wciąż trwającą w tamtym czasie pandemią, oraz powiększającą się w Polsce inflacją zapewniły społeczeństwu oraz wszystkim branżom istny rollercoaster. Dostosować do nieprzewidywalnych okoliczności na rynku potrafiły się tylko najsilniejsze marki, które wprowadzając szereg rozwiązań dopasowanych do sytuacji, zakończyły ciężki rok sukcesem.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Które marki poradził sobie w tych trudnych czasach najlepiej? Odpowiedź na to pytanie poznamy już niedługo. Lista nominowanych marek, które będą ubiegać się o zwycięstwo w sześciu kategoriach rankingu Best Brands Poland 2023 poznamy w połowie kwietnia. Nominacje ogłoszone zostaną po przeliczeniu przez Partnera Merytorycznego rankingu GfK Polonia głosów 7,5 tysięcy respondentów.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Lista zwycięzców, którzy odbiorą „Oskary Marketingu” zostanie ogłoszona podczas uroczystej finałowej Gali Best Brands Awards, która odbędzie się 18 maja 2023 r. w murach Zamku Ujazdowskiego.