…organizacją eventów.
W ciągu trzech lat LifeTube udało się wypracować pozycję lidera w Europie wśród nie-międzynarodowych sieci partnerskich. Dociera do 37 mln stałych widzów i generuje ponad 350 mln wyświetleń miesięcznie. Na swoim koncie ma ok. 1000 projektów z największymi polskimi i globalnymi markami. Łukasz Głombicki, jako doświadczony specjalista w branży medialnej, pokieruje pracą zespołu komunikacyjnego.
Zobacz również
W ubiegłym roku podjęliśmy decyzję o strategicznym partnerstwie z Altus TFI, jednym z największych zarządzających funduszy w Polsce. Wierzymy, że ta współpraca pozwoli nam na intensyfikację działań i zachowanie dynamicznego rozwoju spółki. W ramach umacniania LifeTube na pozycji lidera w zakresie video content marketingu stale powiększamy nasz zespół, dlatego też bardzo cieszę się na współpracę z Łukaszem, który dzięki swojemu doświadczeniu z pewnością wspomoże zespół w realizacji kolejnych celów – komentuje Paweł Stano, Prezes LifeTube.
Praca w tak dynamicznie rozwijającym się biznesie to z pewnością duże wyzwanie, ale też wiele nowych możliwości. Moim głównym celem jest wykorzystanie dotychczasowego doświadczenia do zbudowania jeszcze silniejszej strategii komunikacji. Cieszę się, że będę mógł obserwować – i informować – o tym, jak szybko rośniemy! – mówi Łukasz Głombicki.
Łukasz Głombicki z branżą związany jest od ponad 10 lat. W ostatnim czasie był Online Managerem National Geographic i Focusa w wydawnictwie Burda Media Polska. Był odpowiedzialny m.in. za zarządzanie treścią tych serwisów i pracą redakcji, opracowanie strategii produkcji contentu oraz social media. Wcześniej związany był m.in. z Gazeta.pl, naTemat.pl i TVN.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing