TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Łukasz Łazarewicz dołącza do Grupy Onet-RASP

Łukasz Łazarewicz dołącza do Grupy Onet-RASP jako Dyrektor Zarządzający Segmentem Sport.
O autorze
1 min czytania 2015-07-17

Będzie odpowiedzialny za rozwój i realizację strategii biznesowej segmentu obejmującego produkty i marki całej Grupy, m.in.: dzienniki „Przegląd Sportowy” oraz „Sport”, magazyny „Skarb Kibica” i „Tempo”, a także serwisy: przegladsportowy.pl, eurosport.onet.pl i sport.onet.pl.

“Cieszę się, że Łukasz dołącza do naszej Grupy – jest jednym z najlepszych w Polsce ekspertów w biznesie sportowym, posiada ogromne doświadczenie i wiedzę. Będzie odpowiedzialny za opracowanie i wdrożenie strategii w całej Grupie Onet-RASP.”, komentuje Mark Dekan Group CEO Poland i CEO Ringier Axel Springer Media AG. Łukasz Łazarewicz będzie raportował bezpośrednio do członków Group Executive Board. 

Jednym z celów Łazarewicza będzie stworzenie nowych modeli biznesowych oraz nowych produktów, szczególnie w kontekście oferty dla partnerów komercyjnych, z naciskiem na multimedialny content. 

Łukasz Łazarewicz związany jest z biznesem sportowym od ponad 10 lat. Brał udział w wielu kluczowych inicjatywach i projektach sportowych. Ostatnio przez ponad dwa lata pełnił funkcję dyrektora marketingu i sprzedaży w Ekstraklasie S.A. Odpowiadał za budowanie strategii biznesowej, generowanie przychodów, zarządzanie marką Ekstraklasa oraz jej działania promocyjne.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj