Będzie odpowiedzialny za rozwój i realizację strategii biznesowej segmentu obejmującego produkty i marki całej Grupy, m.in.: dzienniki „Przegląd Sportowy” oraz „Sport”, magazyny „Skarb Kibica” i „Tempo”, a także serwisy: przegladsportowy.pl, eurosport.onet.pl i sport.onet.pl.
“Cieszę się, że Łukasz dołącza do naszej Grupy – jest jednym z najlepszych w Polsce ekspertów w biznesie sportowym, posiada ogromne doświadczenie i wiedzę. Będzie odpowiedzialny za opracowanie i wdrożenie strategii w całej Grupie Onet-RASP.”, komentuje Mark Dekan Group CEO Poland i CEO Ringier Axel Springer Media AG. Łukasz Łazarewicz będzie raportował bezpośrednio do członków Group Executive Board.
Zobacz również
Jednym z celów Łazarewicza będzie stworzenie nowych modeli biznesowych oraz nowych produktów, szczególnie w kontekście oferty dla partnerów komercyjnych, z naciskiem na multimedialny content.
Łukasz Łazarewicz związany jest z biznesem sportowym od ponad 10 lat. Brał udział w wielu kluczowych inicjatywach i projektach sportowych. Ostatnio przez ponad dwa lata pełnił funkcję dyrektora marketingu i sprzedaży w Ekstraklasie S.A. Odpowiadał za budowanie strategii biznesowej, generowanie przychodów, zarządzanie marką Ekstraklasa oraz jej działania promocyjne.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach