Łukasz Łazarewicz dołącza do Grupy Onet-RASP

Łukasz Łazarewicz dołącza do Grupy Onet-RASP jako Dyrektor Zarządzający Segmentem Sport.
O autorze
1 min czytania 2015-07-17

Będzie odpowiedzialny za rozwój i realizację strategii biznesowej segmentu obejmującego produkty i marki całej Grupy, m.in.: dzienniki „Przegląd Sportowy” oraz „Sport”, magazyny „Skarb Kibica” i „Tempo”, a także serwisy: przegladsportowy.pl, eurosport.onet.pl i sport.onet.pl.

“Cieszę się, że Łukasz dołącza do naszej Grupy – jest jednym z najlepszych w Polsce ekspertów w biznesie sportowym, posiada ogromne doświadczenie i wiedzę. Będzie odpowiedzialny za opracowanie i wdrożenie strategii w całej Grupie Onet-RASP.”, komentuje Mark Dekan Group CEO Poland i CEO Ringier Axel Springer Media AG. Łukasz Łazarewicz będzie raportował bezpośrednio do członków Group Executive Board. 

Jednym z celów Łazarewicza będzie stworzenie nowych modeli biznesowych oraz nowych produktów, szczególnie w kontekście oferty dla partnerów komercyjnych, z naciskiem na multimedialny content. 

Łukasz Łazarewicz związany jest z biznesem sportowym od ponad 10 lat. Brał udział w wielu kluczowych inicjatywach i projektach sportowych. Ostatnio przez ponad dwa lata pełnił funkcję dyrektora marketingu i sprzedaży w Ekstraklasie S.A. Odpowiadał za budowanie strategii biznesowej, generowanie przychodów, zarządzanie marką Ekstraklasa oraz jej działania promocyjne.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj