Wcześniej pracował m. in. jako Head of Social Media w agencjach marketingowych Mind Progress Group oraz Lemonhills, obsługując takich klientów jak AllView, MyPhone, KEY Underwear czy Techland.
Łukasz będzie zarządzał zespołem odpowiedzialnym za budowanie strategii i tworzenie koncepcji działań social media dla klientów agencji.
Zobacz również
Marketing internetowy to nie tylko reklama online, to całe spectrum narzędzi i rozwiązań, które umiejętnie wykorzystywane sprawiają, że kampania osiąga założone cele. Wzbogacenie adCookie o kompetencje social media jest dla nas naturalnym krokiem w rozwoju agencji. Bardzo się cieszę, że dział social media poprowadzi Łukasz. To świetny, doświadczony specjalista – mówi Mateusz Sobieraj, CEO AdCookie. Jestem przekonany, że nasza współpraca będzie bardzo owocna.
Agencja interaktywna adCookie specjalizuje się w nowych, innowacyjnych technologiach marketingowych, których skuteczna implementacja pozwala osiągać najlepsze rezultaty prowadzonych kampanii. Misja agencji zakłada indywidualne podejście do każdego projektu oraz wydobycie potencjału marki, dla której pracuje zespół doświadczonych i kompetentnych specjalistów.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]