Do tej pory w zarządzie agencji zasiadali jej założyciele – Tobiasz Wybraniec i Paweł Kowalczyk. Powiększenie zarządu jest efektem zmian w strukturze organizacyjnej agencji – wcześniej awans otrzymało również kilku managerów, powstał także nowy dział dedykowany mikroinfluencerom.
Oficjalne dołączenie Alicji i Łukasza do zarządu GetHero było kwestią czasu – na przestrzeni dwóch ostatnich lat zakres ich obowiązków stopniowo się zwiększał, aż do momentu, w którym w zasadzie samodzielnie odpowiadają za zarządzanie agencją. To doświadczeni i kompetentni managerowie, którzy mają istotny udział w budowaniu stabilności i mocnej pozycji GetHero w branży marketingowej. Cieszę się, że dołączają do zarządu – mówi Tobiasz Wybraniec, CEO agencji GetHero.
Zobacz również
Alicja Stefaniak ma ponad 12-letnie doświadczenie w branży marketingu i reklamy. Wcześniej pracowała m.in. w MediaCom oraz Havas Media, tworząc strategie mediowe i kampanie digital m.in. dla marek Sony, Intel, Danone, Universal oraz EA Games. Stanowisko dyrektor operacyjnej w GetHero objęła w 2017 roku, po bezpośrednim transferze z grupy L’Oreal Polska.
Łukasz Walczak ma ponad 12-letnie doświadczenie w sektorze sprzedaży i New Business. Przed dołączeniem do GetHero był dyrektorem handlowym warszawskiego Radia Kolor, gdzie kierował działaniami m.in. dla Samsunga, Danone, Philips, Ikea czy Hasbro. Zajmował się również współpracą z domami mediowymi i agencjami. W GetHero pracuje od 2017 roku – również jako dyrektor handlowy i lider Teamu Sales.
![Trudny temat, łatwy ban. Jak w sieci pisać i mówić o wrażliwych treściach cz. 1 [PORADNIK]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/09/Trudny-temat-latwy-ban_social-media-142x0-c-default.jpg)
Trudny temat, łatwy ban. Jak w sieci pisać i mówić o wrażliwych treściach cz. 1 [PORADNIK]