W rezultacie trwającego kilka tygodni procesu rekrutacji i selekcji z dniem 13 grudnia 2021 r. stery działu komunikacji i promocji instytucji, która od 30 lat wspiera leczenie dzieci chorych na raka z całej Polski przejął Łukasz Wasiuta. Annie Apel, Prezes Zarządu Fundacji, zależało na znalezieniu managera charakteryzującego się nie tylko wieloletnim doświadczeniem biznesowym, ale również wysoką wrażliwością na potrzeby dzieci oraz ich rodziców.
– Fundacja jest obecnie na etapie opracowania nowej strategii. Planujemy rozpocząć innowacyjne projekty, które będą wspierać dzieci i ich rodziców w chorobie nowotworowej z kliniki „Przylądek Nadziei” – lokalnie, ale również na terenie całego kraju. Dążymy również do pozyskania nowych partnerów w wielu obszarach. W związku z tym szukaliśmy osoby o podejściu biznesowym, posiadającej kompetencje z obszaru promocji i marketingu oraz doświadczenie w realizowaniu ogólnopolskich projektów. Łukasz Wasiuta to idealna osoba na stanowisko dyrektora ds. komunikacji i promocji. Jestem pewna, że jego wiedza, umiejętności i predyspozycje pozwolą nam jeszcze lepiej wypełniać misję Fundacji – mówi Anna Apel Prezes Zarządu Fundacji „Na Ratunek dzieciom z chorobą nowotworową”.
Zobacz również
W polskim środowisku marketingowo-biznesowym Łukasz Wasiuta to rozpoznawalna postać. Był managerem w największych wrocławskich agencjach public relations jak również współzałożycielem jednej z agencji marketingowych a po godzinach spełnia się jako redaktor naczelny „Akademii Kulinarnej od nauki do sztuki kulinarnej”.
– Powołanie na to stanowisko to dla mnie wielki zaszczyt i zobowiązanie. Po ponad 12 latach pracy w biznesie, zdecydowałem się włączyć w działalność jednej z czołowych instytucji dobroczynnych w Polsce. Angaż do Fundacji to dla mnie osobiste wyzwanie i nowy rozdział w życiu. W nowej roli wykorzystam moje doświadczenie w budowaniu długotrwałych relacji medialnych oraz biznesowych, które przynosiły konkretne rezultaty i miały pozytywny wpływ na przedsiębiorstwa i instytucje, z którymi dotąd współpracowałem. Obok doświadczenia wniosę w działalność działu komunikacji i promocji myślenie strategiczne, kreatywność oraz filozofię współtworzenia projektów z partnerami z różnych sektorów. Bardzo liczę, że wspólnie z całym zespołem wzniesiemy Fundację na wyższy poziom – mówi Łukasz Wasiuta.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell