Strix w lipcu br. połączyło się w jedną organizację biznesową z holenderskim ShopWorks. Integracja obu marek oznacza dla Strix otwarcie na zupełnie nowe rynki i ekspansję w krajach Europy Zachodniej. Łukasz Woźnica w roli head of business development będzie odpowiedzialny za rozwój marki Strix na rynkach polskim i międzynarodowych oraz za wdrażanie strategii biznesowej.
– W Strix skupialiśmy się dotychczas na doskonaleniu technologicznej warstwy obsługi partnerów. Skalowanie naszego rozwoju wymaga doświadczenia i skuteczności w rozbudowie relacji ze stroną biznesową branży. Wierzę, że Łukasz ze swoim wieloletnim doświadczeniem i znajomością uwarunkowań biznesowych, będzie właściwą osobą, by wesprzeć rozbudowę i umocnienie pozycji Strix na światowym rynku agencji e-commerce – mówi Borys Skraba, prezes Strix.
Zobacz również
Łukasz Woźnica jest praktykiem biznesu i znawcą branży e-commerce. Od 2007 roku wspierał rozbudowę biznesową firm z szerokiej palety branż (finansowej, ubezpieczeniowej, FMCG, przemysłowej, IT security). W ostatnich latach, pracując dla marki Apifonica, Woźnica wprowadzał u partnerów tej marki rozwiązania z do komunikacji bezpośredniej (takich jak VB, SMS) oraz optymalizacji i automatyzacji obsługi działów customer service i call centre.
Jako członek Rady Izby Gospodarki Elektronicznej, Woźnica zasiada też w komisjach ważnych konkursów branżowych (m.in. Performance Marketing Diamonds czy Dyrektor E-commerce Roku).
– Strix to marka o ugruntowanej pozycji w swojej branży, posiadająca solidną bazę do skalowania biznesu. Polska jest świetnym hubem dla rozwoju rozwiązań e-commerce, lecz w pewnym momencie warto wyjść poza jej granice. Strix po fuzji z ShopWorks ma spory potencjał biznesowy, który właściwie wykorzystany, pozwoli na szerokie dotarcie z usługami do międzynarodowych klientów. Zamierzam wykorzystać doświadczenie w budowaniu globalnej dystrybucji oraz wpisać się twórczo w kulturę opartą na wzmacnianiu długotrwałych relacjach z klientami. Jestem pewien, że pomoże mi w tym znajomość kontekstów kulturowych i biznesowych – dodaje Łukasz Woźnica, head of business development w Strix.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing