Łukasz Wyrzykowski na czele marketingu w rankomat.pl

Łukasz Wyrzykowski na czele marketingu w rankomat.pl
Wraz z początkiem maja br. do zespołu zarządzającego rankomat.pl dołączył Łukasz Wyrzykowski. Objął stanowisko chief marketing officer (CMO) i w tej roli będzie kierował pracami Departamentu Marketingu.
O autorze
0 min czytania 2024-05-10

Nowy szef marketingu rankomat.pl ma ponad 20 lat doświadczenia zawodowego. Przez większość tego czasu był związany z branżą finansową. Był m.in. Marketing Managerem w firmie pośrednictwa
finansowego Expander, towarzystwie ubezpieczeniowym Allianz oraz firmie leasingowej DLL (grupa
Rabobank). Pełnił także funkcję Senior Brand Managera w grupie ubezpieczeniowej Aviva. Jest
certyfikowanym kierownikiem projektów UX (UX-PM) i ma na swoim koncie wiele udanych wdrożeń
platform i aplikacji mobilnych.

Jako CMO rankomat.pl, Łukasz Wyrzykowski jest odpowiedzialny za nadzór nad całym obszarem marketingu multiporównywarki, w tym za strategię marketingową, zarządzanie marką, procesy pozyskiwania i utrzymywania klientów, user experience oraz projekty wspierające rozwój biznesu.

Zdjęcie: mat. pras.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj