Doświadczenie Łukasza, zdobywane we współpracy z szeregiem największych reklamodawców z różnych branż, wzbogaci nasz zespół i podniesie jakość rekomendacji strategicznych. Równie ważne jest dla nas to, że sposób pracy Łukasza wpisuje się w wartości i filozofię działania Blue 449 i tak jak my wierzy w siłę kolektywnej pracy i interdyscyplinarnych zespołów, łączących specjalistów z różnych branż oraz otwarcie się na współpracę z innymi partnerami biznesowymi klienta – powiedziała Beata Szcześniak, General Manager Blue 449.
Zaleśny jest związany z branżą reklamową od ponad 12 lat. Do Blue 449 przeszedł z Zenith, agencji należącej również do Publicis Media, gdzie pracował przez 6 lat, ostatnio na stanowisku Strategy&Insights Managera. Wcześniej był związany m.in. z ACR (Grupa K2), E-Graphics (TBWA) i Gadu-Gadu. Jest absolwentem Szkoły Strategii Marki SAR.
Zobacz również
-
Dlaczego rowery publiczne to must have reklamy outdoorowej w 2025 r. [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [30.08-05.09.24]: najlepsze kampanie sierpnia 2024, zmiany na Allegro, reakcja x-kom na nagranie zwolnionej po urlopie macierzyńskim pracownicy
-
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta
Stanowisko Strategy&Innovation Directora w Blue 449 nie było obsadzone od sierpnia. Wcześniej zajmował je Arek Urban.