Twórca takich filmów jak „Wielkie piękno” i „To była ręka Boga” czasem podejmuje się także reżyserowania spotów reklamowych. W 2014 r. po raz pierwszy przyjął współpracę z marką biżuterii Bulgari – tak naprawdę stworzył dla niej dziewięciominutowy krótkometrażowy film „The Dream”, w którym została przedstawiona historia Valerii spacerującej po zabytkowych ulicach Rzymu i spotykającej… zmarłych w luksusowych butikach.
8 lat później Sorrentino wyreżyserował kolejny spot dla Bulgari – „Unexpected Wonders” to kolejny minifilm, którego akcja rozgrywa się w słonecznej Italii.
Zobacz również
Tym razem Włoch zaprosił przed swoją kamerę dwie rozchwytywane amerykańskie aktorki – Zendayę (znaną z serialu „Euforia”) i Anne Hathaway („Jeden dzień”, „Nędznicy”, „Miłość i inne używki”). Akcja dzieje się w gustownie urządzonej willi w Rzymie. Bohaterki przechadzają się po niej, ubrane w bogato zdobioną biżuterię, aż w pewnym momencie z sufitu jednego z pokojów zaczynają spadać wielobarwne kwiaty, a w ogrodzie pojawia się kolorowy paw. W momencie, gdy Zendaya i Hathaway zaczynają tańczyć, możemy zobaczyć filmowy styl Sorrentino w pełnej krasie.
Przyjmij zaproszenie Rzymu. Poszukaj radości i cudów w każdej chwili, lśniącego piękna w najbardziej zaskakujących momentach. Ciekawość otwiera nas na nieskończoność błogich możliwości – przeczytamy w opisie filmu.
Warto przypomnieć, że to nie pierwszy klip reklamowy Paolo Sorrentino. Wcześniej reżyser współpracował z takimi firmami jak Yamamay, Armani i Campari.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing