Valhalla to pierwszy w historii supersamochód z silnikiem umieszczonym centralnie i napędem hybrydowym typu plug-in o prawdziwych osiągach hipersamochodu, stworzony przez markę ultra- luksusowych samochodów, Aston Martin. Dzięki temu projektowi gracze będą mogli doświadczyć olśniewających osiągów samochodu w tej samej unikalnej kolorystyce, jaką zaprezentował Fernando Alonso podczas weekendu Grand Prix Monako na początku tego roku.

Zobacz również
Firma Epic Games, światowy lider w dziedzinie interaktywnej rozrywki, jest najbardziej znana z opracowania Unreal Engine, najpotężniejszego w branży narzędzia do tworzenia grafiki w czasie rzeczywistym, a także z dwóch najpopularniejszych gier na świecie: Fortnite i Rocket League.
Aston Martin Valhalla pojawi się w Fortnite i Rocket League w ramach współpracy, która przesuwa granice doskonałości inżynieryjnej na drogach i torach i wykorzystuje niezrównaną kreatywność firmy Epic. Valhalla pojawi się podczas tegorocznych zimowych uroczystości obejmujących Winterfest w Fortnite i Frosty Fest w Rocket League.
– Wprowadzenie Valhalli do ekosystemu Fortnite to ekscytujący krok dla Astona Martina. Firma Epic Games zrewolucjonizowała sposób, w jaki marki mogą autentycznie łączyć się z młodszą publicznością, a dzięki tej współpracy kolejne pokolenie może zasiąść bezpośrednio za kierownicą. Astona Martina Valhallę wyróżnia zaawansowany poziom inżynieryjny oraz wyjątkowy i design, a gracze w Fortnite będą mogli teraz wirtualnie doświadczyć ekscytujących osiągów naszego pierwszego hybrydowego supersamochodu – tłumaczy Stefano Saporetti, Director of Brand Diversification w Astonie Martinie.
W marketingu zawsze wygrywa drużyna. Dlaczego Studio PLAC zmienia się w PLAC360?
Gracze będą mogli odblokować i prowadzić Valhallę już od 18 grudnia 2025 roku, korzystając z ekskluzywnych opcji personalizacji dostępnych w sklepie. W dniu premiery gracze będą mogli kupić pakiet Valhalla, który będzie dostępny zarówno w grach Fortnite, jak i Rocket League dzięki funkcji cross-game ownership.
Słuchaj podcastu NowyMarketing