W Indiach kołysanki to coś znacznie więcej niż tylko jeden ze sposobów na uśpienie najmłodszych członków rodziny. Piosenki śpiewane dzieciom przez rodziców mają w tym kraju znaczenie kulturowe i są uważane za ważną metodę budowania więzi pomiędzy pokoleniami.
Dzięki platformie internetowej LullabAI, kobiety będące mamami i jednocześnie borykające się z wadami wymowy, mogą kultywować tę wyjątkową tradycję, jaką jest śpiewanie kołysanek dzieciom. LullabAI zapisuje i przekazuje głos matki do biblioteki nagranych wcześniej kołysanek, tworząc głęboko osobiste i kulturowo istotne doświadczenie. Spersonalizowana kołysanka jest następnie dostępna do odtwarzania w dowolnym momencie.
Zobacz również
-
Centralizacja i personalizacja: podwójna moc obsługi klienta w social media [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [6-12.09.24]: NowyMarketing Podcast o strategii miast, marketerzy a współpraca Roblox i Shopify, ekologia w marketingu wg jurorów Effie Poland
-
#PolecajkiNM cz. 23: The LIONS Creativity Report 2024, „Wyprostuj spojrzenie”, NotebookLM, Open AI o1
– Praca nad LullabAI była niesamowicie satysfakcjonującą podróżą. To sprawiło, że przekroczyliśmy granice technologii, wymyślając ją na nowo, aby umożliwić matczyne doświadczenie, które jest głębokie i niezbędne dla wczesnego rozwoju dziecka. Otwiera wiele możliwości dla matek i kobiet w ogóle – tłumaczy Sachin Talwalkar, dyrektor kreatywny w Havas Life Mumbai, Indie.
Kołysankowa platforma internetowa powstała jako efekt współpracy Alembic CSR i Havas Life Mumbai.
PS ToNieUrlop: prawie połowa Polaków chce zmiany określenia „urlop macierzyński” na bardziej neutralną
Ruszyła kampania edukacyjna #ToNieUrlop, zmieniająca krzywdzące przekonania społeczne na temat opieki nad małym dzieckiem i urlopów macierzyńskich.
#PolecajkiNM cz. 23: The LIONS Creativity Report 2024, „Wyprostuj spojrzenie”, NotebookLM, Open AI o1
Słuchaj podcastu NowyMarketing