W zabieganej, pracowitej i stresującej codzienności jest coraz mniej spokoju i błogich chwil odprężenia. Większość ludzi, choć o tym marzy, to na co dzień zdaje się zapominać, że funkcjonowanie na niższych obrotach jest tak samo ważne i potrzebne jak zdrowa dieta, ruch czy sen. Lumiko postanowiło więc przypomnieć jak ważne są chwile wytchnienia w natłoku codziennych wrażeń i że zupełnie niedaleko są takie miejsca, gdzie czas płynie znacznie wolniej, a pracowitość nie ma nic wspólnego z gonitwą i stresem.
Lumiko jako marka pochodząca z Łukowa – miejscowości w województwie lubelskim, doskonale wie, że spokój ducha jest jedną z największych wartości, a w połączeniu z naturą i tradycją, źródłem mądrości, równowagi i zdrowia. Na tle konkurencji wyróżniają ją trzy główne cechy – bliskość, klasyczność oraz naturalność. Przedstawiona w kampanii polska wieś, to ostoja spokoju i miejsce, w którym czas płynie znacznie wolniej – a wszystko to z korzyścią dla mieszkańców i produktów, które tam powstają. Lumiko zachęca, aby każdy spróbował, jak smakuje spokój – “Lumiko – smak spokoju”.
Zobacz również
W ramach kampanii Lumiko agencja Dziadek do orzechów przygotowała trzy spoty reklamowe, które będą emitowane do połowy grudnia w mediach społecznościowych, a także najpopularniejszych polskich platformach VOD. Kampania w Internecie została wzmocniona działaniami outdoorowymi. W ośmiu miastach Polski – Warszawie, Krakowie, Łodzi, Wrocławiu, Bydgoszczy, Trójmieście i Szczecinie – pojawiły się billboardy i citylighty, które zabieganym mieszkańcom przypominają o niekwestionowanych zaletach spokojnego życia i pozwalają napawać się sielskim krajobrazem polskiej wsi.
Kampania reklamowa “Smak spokoju” jest pierwszą kampanią Lumiko opartą na nowym brandingu marki, który został opracowany w 2017 roku przez agencję Dziadek do orzechów. W ramach działań rebrandingowych została opracowana nowa strategia komunikacji marki, którą poprzedziły własne badania rynkowe i konsumenckie. Nowe pozycjonowanie marki znalazło także swoje odbicie w elementach komunikacji wizualnej Lumiko. Logotyp został uproszczony i zyskał charakterystyczne kolorowe paski nawiązujące do tradycyjnych ludowych strojów z lubelszczyzny, a nowa linia opakowań produktów przemyca kluczowe wartości marki – bliskość, naturalność czy sielskość lubelskiego krajobrazu.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Credits:
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Marka: Lumiko
Brand Manager: Dominik Kozioł
Agencja: Dziadek do orzechów
Account Director: Konrad Helwig
Creative Director: Tomasz Gębala
Planner: Albert Stęclik
Creative & Copywriter: Katarzyna Szybowska
Produkcja: Film Produkcja
Reżyser: Michał Bolland
Fotograf: Jakub Połomski
Planowanie i zakup mediów: Value Media