Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

LUSH otworzył swój pierwszy sklep stacjonarny w Polsce

LUSH, producent kosmetyków, otworzył pierwszy sklep stacjonarny w Polsce. Od 17 lutego 2023 roku ponad 100-metrowa przestrzeń salonu oferującego świeże, ręcznie robione, nietestowane na zwierzętach produkty jest dostępna dla klientów w warszawskim centrum handlowym Złote Tarasy.
O autorze
1 min czytania 2023-02-20

Przez ostatni rok marka LUSH była obecna w Polsce za pośrednictwem sklepu internetowego. W piątek 17 lutego o godzinie 15:00 pierwsi klienci sklepu stacjonarnego LUSH w Polsce przekroczyli progi salonu. Honorowego przecięcia wstęgi dokonała wiceambasador Wielkiej Brytanii w Polsce – Jennifer MacNaughtan. W ciągu pierwszych dwóch dni salon LUSH w Warszawie odwiedziło ponad 7 tys. klientów.

LUSH to marka znana z zaangażowania w zrównoważony rozwój oraz działania, które mają na celu pozostawienie świata lepszym miejscem. Pierwszy polski sklep marki to wyjątkowa przestrzeń o powierzchni 100m2, która łączy tę filozofię z pięknym i odpowiedzialnym designem.

Sklep LUSH w Złotych Tarasach podzielony został na kilka stref dedykowanych różnym kategoriom produktów. Znajdują się tam m.in: czterometrowa ściana z kultowymi bombami do kąpieli, sekcja perfum oraz kosmetyków pielęgnacyjnych.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Meble w salonie wykonane zostały przez zaprzyjaźnionego z marką włoskiego stolarza, który użył drewna oraz tworzywa sztucznego pochodzących z recyklingu. Płytki podłogowe w warszawskim sklepie LUSH zawierają do 45% materiałów pochodzących z recyklingu, a oświetlenie to lampy LED o niskim zużyciu energii.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

W dniu otwarcia klienci sklepu mieli możliwość m.in. własnoręcznego zrobienia bomby do kąpieli, bąbelkowej kostki oraz świeżej maski do twarzy pod okiem doświadczonych pracowników manufaktury LUSH. Ponadto stu pierwszych klientów otrzymało mały upominek od marki.

W warszawskim sklepie LUSH można korzystać z oferty marki obejmującej program zwrotu opakowań Bring it Back (regulamin) oraz organizację niezapomnianych imprez LUSH Parties (warunki rezerwacji).