– Rok 2020 to dla adCookie ważny czas. Szczególnie mocno koncentrujemy się teraz na rozwoju oraz innowacyjności ukierunkowanej w stronę bycia holistycznym partnerem, który otacza markę opieką 360 w zakresie digital marketingu i wspólnie z nią realizuje nawet najbardziej ambitne cele/wyzwania. W grupie naszych potencjalnych klientów mamy bardzo aktywne marki, które wiedzą, czego chcą i stawiają na ekspansję. Maciej ma ogromne doświadczenie zarówno w zakresie marketingu, jak i budowania struktur i rozwijaniu przedsiębiorstw – co w kontekście dynamicznego rozwoju adCookie stanowi znaczące wsparcie – komentuje Mateusz Sobieraj, CEO adCookie.
Maciej Bielicki to marka sama w sobie. Warto tu wspomnieć chociażby o sukcesie Lubię to – agencji mediów społecznościowych, która stała się jedną z największych tego typu działalności w segmencie w ciągu 1,5 roku od powołania. Po połączeniu firmy z Socializer S.A. grupa została przejęta przez Dentsu Aegis Network i była to jedna z największych fuzji oraz przejęć na polskim rynku marketingowym. Teraz, wspólnie z zarządem i radą dyrektorów, będzie wspierał agencję w jej rozwoju, ekspansji i układaniu strategii wzrostu.
Zobacz również
– Współpraca z adCookie odświeży moje spojrzenie na branżę, a także skonfrontuje obecne doświadczenie z aktualnymi trendami. Znam Mateusza, Pawła i Kacpra dość dobrze, wiem, że idą drogą, którą wyznaczyli sobie jakiś czas temu. Są konsekwentni w realizacji celów, co widać choćby po tym, jak szybko i sprawnie agencja się rozwija. Chciałbym przede wszystkim im pomóc, być doradcą, ale także czerpać z ich wiedzy jak najwięcej. To partnerzy, którzy wpasowują się w mój ideał na tym etapie zawodowego życia. To będzie owocna współpraca! – odpowiada Maciej Bielicki.
adCookie to jedna z najbardziej skutecznych i prestiżowych agencji interaktywnych. Wielokrotnie nagradzani, są także najwyżej ocenianą agencją w Polsce pod kątem zadowolenia i zaufania klientów (raport Media & Marketing Polska).
Misją adCookie jest bycie partnerem dla silnych, ambitnych marek konsumenckich, które chcą się dynamicznie rozwijać! Kompleksowy zakres usług łączący takie obszary jak: web design, analityka, PPC, SEO, content marketing, social media, połączony autorskim modelem budowania strategii pomaga w realizacji takich wyzwań jak: podwojenie sprzedaży z kanałów online, transformacja marki tradycyjnej w świat cyfrowy, wprowadzanie nowych produktów na rynek, czy zwiększenie ilości jakościowych zapytań od klientów.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing