Maciej Bruzgo z branżą związany jest około 6 lat. Posiada bogate doświadczenie w zakresie SEM, performance marketing oraz RTB. Swoją karierę zaczynał w firmie OmnicomMediaGroup w dziale OMG Digital, gdzie przez 3 lata zajmował się działaniami SEM i afiliacją dla kluczowych klientów (m.in. Grupa Renault, Deutsche Bank, Henkel, Johnson&Johnson). Wcześniej związany był również z Universal McCann w Reprise Media oraz z domem mediowym ZenithOptimedia, w dziale Performics.
„Zatrudnienie Maćka potwierdza kierunek, który obraliśmy kilka lat temu. Kompetencje w zakresie performance są kluczowe dla wielu naszych klientów i chcemy je konsekwentnie rozwijać.” – komentuje Przemysław Cyluk, Media Director w K2 Media.
Zobacz również
Zespół K2 Media odpowiada za projekty mediowe w Grupie K2 i obejmuje w tym momencie ponad 40 specjalistów. Firma realizuje projekty mediowe, marketingowe oraz performancowe. Do grona stałych Klientów firmy należą: BZ WBK, Carrefour, Grupa Medicover, Grupa PZU, Leroy Merlin, LG, Meritum Bank, Nutricia, Orlen, PKO BP, Play, Polpharma, Provident, Sanofi-Aventis.