Maciej będzie odpowiedzialny za rozwój produktów enterprise, integrację unikalnych danych Senuto z modelami językowymi oraz tworzenie dedykowanych rozwiązań dla największych klientów. Jego zadania obejmą również wsparcie strategiczne oraz nawiązywanie relacji biznesowych.
– Obecnie kluczowym elementem strategii Senuto stał się rozwój produktów enterprise. Integracja naszych unikalnych danych z modelami językowymi pozwala na tworzenie wyjątkowych rozwiązań dla naszych klientów. Maciej łączy w sobie dwie istotne cechy: doskonałe zrozumienie technologii oraz bogate doświadczenie biznesowe. Te kompetencje sprawiają, że jest idealną osobą na stanowisko Enterprise Product Ownera. Jestem przekonany, że z jego pomocą zrealizujemy wiele innowacyjnych projektów, a obszar ten stanie się istotnym filarem naszego biznesu – mówi Damian Sałkowski, CEO Senuto.
Zobacz również
Maciej Chmurkowski to ekspert z wieloletnim doświadczeniem w branży SEO i biznesie. Karierę zawodową rozpoczął jeszcze na studiach, pracując jako webdeveloper i grafik przy tworzeniu stron internetowych. Po studiach rozwijał sklepy internetowe i systemy CRM, jednocześnie zagłębiając się w świat SEO. Od 2013 roku prowadził spółkę Adinspire, specjalizującą się w afiliacji w SEO, a w szczytowym momencie zatrudniającą 15 pracowników.
– Dołączenie do Senuto jest niewątpliwie jedną z największych zmian zawodowych w moim życiu. Liczę przede wszystkim na rozwinięcie skrzydeł w zakresie samego AI, jak również na wykorzystanie swoich pomysłów w ofercie Enterprise Senuto na szerszą niż afiliacyjną skalę. Myślę również, że mój inżynieryjny umysł, doświadczenie SEO i w biznesie, w połączeniu ze specjalistami z Senuto da nam mieszankę wybuchową i sporo energii, żeby móc technologicznie zaskoczyć rynek. Ważne jest też dla mnie utożsamianie się z firmą, która ma taką filozofię i kulturę pracy. A także fantastycznych ludzi, których sporo już znam – komentuje Maciej Chmurkowski, Enterprise Products Owner w Senuto.
Maciej w latach 2021-2023 był wspólnikiem i głównym technologiem w Tarantula SEO. Obecnie zajmuje się procesami tworzącymi Content Plany z wykorzystaniem Topical Authority oraz redefiniowaniem pojęcia „Keyword Research” z wykorzystaniem AI, oraz Big Data. Brał udział w licznych webinarach i konferencjach SEO, zarówno jako uczestnik, jak i speaker.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Dołączenie Macieja Chmurkowskiego do zespołu Senuto zapowiada wiele innowacyjnych projektów i dalszy dynamiczny rozwój firmy.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Zdjęcie główne: mat. pras.