Maciej Jerzak marketing intelligence directorem w SalesTube

SalesTube rozbudowuje strukturę i ogłasza mocny transfer. W grudniu, stanowisko marketing intelligence director obejmie Maciej Jerzak.
O autorze
1 min czytania 2018-12-06

Z początkiem grudnia, Maciej Jerzak dołącza do zespołu SalesTube na stanowisko marketing intelligence director. Od 2012 roku w Google Dublin, jako account manager odpowiadał za wdrażanie DoubleClick Ad Exchange na rynek EMEA (Europe, Middle East, Africa). Następnie, jako display specialist, media buying solution CEE (Central and Eastern Europe) doradzał kluczowym klientom Google, jak efektywnie wykorzystywać możliwości DoubleClick w ich kampaniach display&video. Przez ostatnie 2 lata, pełnił funkcję programmatic media manager, odpowiadając za globalną strategię zakupu kampanii display programmatic dla jednego z największych globalnych graczy e-commerce, Booking.com.

W SalesTube, na stanowisku marketing intelligence director, Maciej Jerzak będzie odpowiedzialny za zarządzanie ponad dwudziestoosobowym zespołem specjalistów SEM, integrację wszystkich działań biddable media, wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań, łączących digital, technologię oraz dane na poziomie całego Group One, jak również rozwój produktów, kompetencji i jakości pracy, wykonywanej przez dedykowane zespoły ekspertów.