W Havas Media Group Maciej Kita będzie odpowiedzialny za operacje planowania i zakupu mediów dla wszystkich spółek grupy. Swoje doświadczenie zdobywał między innymi w OMD sp. z o.o., gdzie od 2008 r. pracował na stanowisku Managing Director Media Buying. Maciej Kita ukończył Szkołę Główną Handlową na kierunku Zarządzanie i Marketing, a także podyplomowo na WSPiZ im. L. Koźmińskiego, anglojęzyczne studia Postgraduate Diploma in Marketing pod patronatem brytyjskiego The Chartered Institute of Marketing.
– Maciej ma ponad 10 letnie doświadczenie w zarządzaniu działem buyingu i tradingu oraz negocjacjach mediowych. Był odpowiedzialny za przychody wszystkich agencji z grupy OMD, włączając agencję digitalową i jej wyspecjalizowane podmioty. Skuteczność Macieja potwierdzają sukcesy biznesowe. O naszym wyborze zaważyła również dobra opinia na rynku i poziom zaufania jakim się cieszy wśród marketerów i przedstawicieli mediów. Jego zainteresowanie nowymi technologiami oraz umiejętność zrozumienia potrzeb różnych interesantów – klientów, zarządu, właścicieli i zespołu – składają się na sylwetkę dojrzałego top managera, który znacząco wzmocni nasz zespół – powiedziała Małgorzata Węgierek, CEO Havas Media Group.
Zobacz również
Middle Office, w strukturze Havas Media Group, to 70-osobowy zespół, w którego skład wchodzą wszystkie marki specjalistyczne: Affiperf, Mobext, Socialyse i Ecselis. Zakres odpowiedzialności na tym stanowisku obejmuje m.in.: trading, ofertę handlową agencji czy rozwój specjalizacji digitalowych.