Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Dowiedz się, czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Maciej Kozina wraca do Isobar Polska

Przez ostatnie 4 miesiące pełnił funkcję concept directora w 180heartbeats + JUNG v. MATT. Wcześniej pracował w Isobar Polska i Cheil Worldwide. Współpracował również z Draft FCB+Ad Fabrika. Kozina jako copywiter dołączy do działu kreacji kierowanego przez Macieja Nowickiego.
O autorze
0 min czytania 2015-07-17

– Cieszą nas powroty zdolnych ludzi, którzy mogą wybrać każdą inną agencję. Bo oznacza to, że Isobar jest miejscem, które sprzyja utalentowanym kreatywnym i daje im okazje do tworzenia nowoczesnych i wyrazistych kampanii, zgodnie z naszym motto „Ideas without limits”. To szczególnie dobrze widać z perspektywy czasu spędzonego poza agencją. – mówi Maciek Nowicki, Managing Creative Director Isobar Polska.

Maciek Kozina jest współautorem takich projektów jak „Waiting Singns of Hope” (Fundacja ITAKA), „Bardzo dobre maniery” (Polski Czerwony Krzyż), Kibicuj Paczką (Tic Tac), 100 placów zabaw na 100 lat Nivea (Nivea). Projekty, które współtworzył zdobywały nagrody na najważniejszych polskich i międzynarodowych konkursach reklamowych: Cannes, D&AD, Golden Drum, Eurobest, Effie, KTR czy Innovation Ad.