Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Dowiedz się, czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Maciej Makowski w zarządzie KERRIS Group

Maciej Makowski, Account Director w KERRIS Group wszedł do zarządu spółki. Objęcie przez niego nowego stanowiska ma umożliwić szerszy nadzór nad zespołami projektowymi i przyspieszyć realizację kluczowych procesów. Awans jest pochodną dynamicznego rozwoju firmy, która nieustannie poszerza grono...
O autorze
0 min czytania 2016-10-17

…obsługiwanych klientów, powiększając jednocześnie zespół managerów i specjalistów.

Maciej Makowski jest absolwentem Socjologii Uniwersytetu Warszawskiego. Ze spółką KERRIS Group związany jest 2012 roku, czyli od początku jej istnienia. Swoją karierę rozpoczął jako Junior Project Manager, by w niedługim czasie awansować na stanowisko seniorskie, a następnie przejąć odpowiedzialność za dział zarządzania projektami. Jako socjolog pasjonuje się kapitałem społecznym i jego atomizacją w polskim społeczeństwie oraz wpływem rozwoju technologii informacyjnych na funkcjonowanie grup społecznych. Czas wolny najchętniej spędza grając w squasha.