…mazurskimi jeziorami, a współpraca z ambasadorami jest długofalową strategią marki, która przykłada dużą wagę do modelu rekomendacji oraz autentyczności.
„Nasi ambasadorzy to nie tylko podpisane kontrakty reklamowe. Zarówno Maciej Orłoś, jak również Andrzej Wrona to nasi klienci, którzy skorzystali z oferty Lokat Ziemskich. W komunikacji z przyszłymi klientami zależy nam na autentyczności i prawdziwych rekomendacjach, a nasi ambasadorzy to osoby, które doskonale odzwierciedlają styl życia i podejście, które stoi za marką Lokaty Ziemskie. – mówi Piotr Kaniewski, właściciel firmy Lokaty Ziemskie.
Zobacz również
Maciej Orłoś, jeden z najbardziej popularnych dziennikarzy i prezenterów telewizyjnych w Polsce, współpracuje z Lokatami Ziemskimi od dłuższego czasu. Jego przygoda z marką związana jest również z pasją dziennikarza do Warmii i Mazur, których jest wielbicielem i orędownikiem. Długofalowa współpraca z firmą oparta jest na autentyczności oraz wzajemnym zrozumieniu, a Maciej Orłoś przybliża klientom zainteresowanym ziemią nad mazurskimi jeziorami, uroki oraz ciekawostki związane z regionem.
„Mazury to mój drugi dom. Znam je od tylu lat, mam tam tyle ulubionych zakamarków, miejsc, wspomnień, że określenie „drugi dom“ jest jak najbardziej uzasadnione. W gruncie rzeczy to zupełnie naturalne, że kupiłem tam ziemię. Tak – tak właśnie się stało. Kupiłem ziemię koło Olsztyna. W przyszłości to właśnie ten kawałek ziemi stanie się moim drugim domem. Ale zaraz. Hola hola! Olsztyn to nie Mazury. To Warmia! Przepraszam za ten skrót myślowy! Wszyscy tylko „Mazury i Mazury“. A Warmia?! Mogę tylko obiecać, że jako właściciel gruntu na Warmii oraz jako dziennikarz, będę robił co w mojej mocy, by wszyscy Polacy dowiedzieli się, że województwo warmińsko-mazurskie nie nazywa się tak przypadkowo.” – mówi o swojej pasji do Warmii i Mazur oraz o swoich działaniach związanych z promocją regionu Maciej Orłoś.
Andrzej Wrona, polski siatkarz, dołączył do grona ambasadorów marki w grudniu 2017.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
„Mój sentyment do terenów Warmii i Mazur związany jest ze wspomnieniami z początków kariery, kiedy przyjeżdżaliśmy z klubem Metro Warszawa na obozy treningowe do Olsztyna, a ja miałem okazje doskonale poznać tutejsze tereny i jeziora szlifując kondycję. Mieszkając obecnie na stałe w Warszawie, mam czasami dość pędu i zgiełku związanego z miastem i szukałem dla siebie odskoczni. Postanowiłem zainwestować w ziemię pod Olsztynem, którego okolice kojarzą mi się z początkami kariery i które doskonale znam, a ważnym argumentem przy wyborze inwestycji była również coraz lepsza komunikacja pomiędzy Warszawą, a tym rejonem.” – mówi o swojej decyzji Andrzej Wrona.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Podejście obu ambasadorów do stylu życia, który wiąże się z inwestycją w nieruchomości nad mazurskimi jeziorami, doskonale oddaje filozofię, która stoi za ofertą i modelem biznesowym proponowanym przez Lokaty Ziemskie. Będą oni reprezentowali Lokaty Ziemskie we wszystkich kanałach komunikacji, z których korzysta marka.
We współpracy z ambasadorami marki Lokaty Ziemskie będzie wspierać firmę agencja Kalicińscy.com.
Więcej informacji o ambasadorach marki znajduje się na stronie.